Annons:
Etikettfotogalleri
Läst 1366 ggr
yve2
1/24/14, 12:03 AM

Bröderna bus!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har två busar!
Mina röda små älsklingar ska alltid "hjälpa"till
Idag när jag plockade ur diskmaskinen så hinner jag knappt öppna kökskåpet så såg det ut så här.
Morris & Chili

It's a cat's world… adjust! :)

Annons:
yve2
1/24/14, 12:05 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Sedan skulle jag förbereda middagen och plockade fram lergrytan och då var Morris genast där och skulle "laga" middag

(Ursäkta oskärpan det är tagen med mobilen)

It's a cat's world… adjust! :)

yve2
1/24/14, 12:06 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Fast de är söta när de sover…..

It's a cat's world… adjust! :)

kalindas
1/24/14, 12:40 AM
#3

😍

/Elisa

lynxlo
1/24/14, 1:15 AM
#4

#2 Å vilken bild! Blir alldeles flammande varm i pälsen av dina rödingar! ❤️

Lo- Moderator och Medarbetare Siames IFokus

Nebel
1/24/14, 2:09 AM
#5

Finaste näsorna som läggs i blöt ;)

Siameshona
1/24/14, 8:58 AM
#6

Läckra hjälpredor :)

Annons:
[lisme]
1/25/14, 8:43 PM
#7

Vi har en røding her hjemme som er midt i det som skjer, spesielt på kjøkkenet. Han sitter på koketoppen og ser på når vi steker og koker, kommer med poten og skal ta litt av maten vi holder på med, f.eks kjøttdeig. Jeg kokte kyllinglår til kattene og hunden i går, da var det en tid siden de fikk det sist. Lèon (den røde) var ikke fornøyd med at jeg hadde satt platen på 5 for å koke lårene, så han økte tempen til 9. Ikke bare en gang, men flere. Og hver gang kokte det over. I dag når jeg kokte nye lår, var han selvfølgelig oppå der igjen. Men da senket han varmen, fra 5 til 2 - og selvfølgelig flere ganger. Noen ganger låser han koketoppen, andre ganger låser han den opp. Jeg vurderer å sette han i et bur neste gang jeg skal lage noe, det er litt vanskelig å avlede han samtidig som jeg lager mat

Upp till toppen
Annons: