Annons:
Etikettkattprat
Läst 765 ggr
Wand
2014-01-18 01:04

Vi längtar!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har bestämt mig för att siames/oriental blir ett måste för mig, så jag har kontakt med en uppfödare och kikar på fler för att tids nog finna min tredje bebis! Oavsett om det blir om en vecka eller 3 år så vet jag att jag kommer vara fantastiskt glad över att ha gjort valet. Är alldeles rastlös i själen och vill spola fram tiden! Det jag främst söker är foderkatt då jag har upptäckt att detta är ett fantastiskt gynnsamt sätt för både katt, uppfödare och fodervärd. Och nu gäller det bara att hitta rätt uppfödare med rätt katt så att allt kan klicka ihop med oss allihopa. Winky och Molly hälsar till sin framtida nya bästis att det alltid finns stjärterum i våra hjärterum! :*

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Annons:
kalindas
2014-01-18 01:30
#1

Lycka till! 🙂

/Elisa

Nebel
2014-01-18 02:02
#2

Vilka fina tjejer du har och lycka till med tillökningen ;)

Leon1973
2014-01-18 09:52
#3

Härligt…    hoppas det inte tar ÅR innan du får tag på en katt…

be inte om hjälp om du inte vill ha den

amandahurtigh
2014-01-18 11:16
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Jag förstår att du längtar!! De är såå såå underbara!!

Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se

Wand
2014-01-18 11:50
#5

Tack alla!

#3 Det hoppas veeeerkligen inte jag heller! Men rent själsligt sätt så väntar jag hellre "för länge" på rätt krumelur än att ta första bästa…. även om första bästa antagligen är helt perfekt och automatiskt blir den rätta. 😉

Winky och jag klickade från första sekunden och har varit oskiljaktiga sedan dess, har haft henne i ett år. Däremellan så har jag haft hennes dotter här som sällskap, och även mammas två sphynxar, men inte förrän jag fick hem Molly i november (tror jag det är…) vart det rätt. Så det tog nästan ett år att få rätt sällskap till Winky, men nu när det har blivit rätt så är det också verkligen RÄTT!

Även om eventuellt framtida katt är allt jag drömt om och blir fruktansvärt älskad från min sida så är det Winky och Molly som avgör hur det blir. Och nog för att de är oerhört snälla, men det ska kännas 100% från alla håll och kanter. Såååå ja, jag hoppas inte att det tar år, men jag är beredd att vänta i år för att det ska bli helt rätt! 😘

#4 Åh vilka små charmtroll!! ❤️

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Wand
2014-01-18 11:52
#6

Sedan är jag ju också helt säker på att det i framtiden kommer bli ännu en cornish då cornish rexarna trots allt är mitt livs kärlek och det bästa jag vet…… men en siames/oriental är ett måste, och man kan ju älska mer än en ras sååå. 😇 (dock så räcker det med 3 katter tills dess att jag kan flytta till en större lägenhet, annars lär det sluta med att jag får sova på golvet medan alla katter belägrar säng och soffa…..)

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Annons:
Upp till toppen
Annons: