Annons:
Etiketttillsalu
Läst 1259 ggr
ab0o
1/13/14, 7:55 PM

Söker Siames hane

Hej på er! Nu har vi äntligen fått hem vår lille blå Oriental kille. Han ligger just nu och sover i husses knä! Vi vill att han ska ha en kompis och Söker nu efter en lilatabby / lilatabbymaskad siames hane bebis. Vi bor i Umeå och söker efter en inte allt för långt bort från oss! Finns det någon? Eller vet ni någon på gång? Kom gärna med tips!! :)

Annons:
[idaskoog]
1/13/14, 9:44 PM
#1

Jag har tre vitfläcks-siames hanar till salu hemma, jag har stamnamnet SE*Snorkfrökens…kolla min hemsida www.snorkfrokens.hemsida24.se :)

ab0o
1/14/14, 1:56 PM
#2

Åh! jag är ju helt fullkomligt tokkär i "SE*Snorkfrökens Sir Athos b 03 21" Är det en grabb? Var håller ni hus?

ab0o
1/14/14, 1:57 PM
#3

Läste runt lite mer och det står ju klart och tydligt att ni bor i Sthlm. Det känns väldigt långt för mig att åka.. :/

cillaroten
1/14/14, 2:13 PM
#4

Tror det går direktflyg Stockholm-Umeå,som bara tar en timme :-)

Lejdet
1/14/14, 2:14 PM
#5

Han är underbar! Kan ju bero på att hans far är i min ägo ;-) så jag är inte riktigt opartisk :-) Det finns ju flygplan? Annars har jag vänner som ofta är i Umeå och hälsar på, så transporten är nog det minsta problemet. Sånt går alltid att ordna.

S*Cupcakes
1/14/14, 6:08 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Med Norrtåg är du iaf i Sundsvall på en handvändning och då kan ju hela familjen hälsa på "nästa" tänkbara familjemedlem också :) Färgerna du vill ha kan mycket väl ploppa ut här hemma dessutom ;)

Skickar med en bild på mamma Snigel när hon var en liten tuss bara för att fresta dig lite extra så hörs vi av i framtiden

Jenny - Sajtvärd på Siames iFokus

Annons:
[idaskoog]
1/14/14, 6:27 PM
#7

#2 haha…ja Sir Athos är underbar!! Jag är kanske inte heller helt objektiv men men…😉 Det är bara att höra av dig om du undrar någonting!

ab0o
1/15/14, 2:08 AM
#8

Iofs så kanske de funkar med flyg.. Men skulle vilja träffa familjen innan. Så letar vidare efter någon närmare oss. Om än jag är väldigt sugen på lille athos!! Jag har Mailat dig s*Cupcakes ;) blev tokkär i snige!

S*Cupcakes
1/15/14, 10:57 AM
#9

Jag förstod att det var du som hade mailat :) Du är välkommen in på en titt oavsett om vi har kattungar eller inte :)

Jenny - Sajtvärd på Siames iFokus

Upp till toppen
Annons: