Annons:
Etiketttillsalu
Läst 987 ggr
Tainted123
2014-01-05 12:09

Ung hona sökes!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Tänkte slänga ut frågan här om någon har en hona till salu? Är främst intresserad av en oriental tjej men det är ju personligheter man faller för, och om jag har förstått det rätt så är det bara teckningen som skiljer oriental och siameser åt?

Vår framtida krabat är tänkt främst som sällskap till vår vuxna sphynx hona Inez, men jag är lite nyfiken på avel och kan tänka mig att kanske utforska det lite mer om det blir aktuellt.

Viktigt är dock att det är en unge eftersom nakenfisen här hemma inte är jätteförtjust i andra vuxna katter..

Håller tummarna! :)

Annons:
cerwinvegas
2014-01-05 12:19
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Hej jag har kattungar .och som jag sett finns det flera inne här på sif som har eller väntar också.. 

mina busar är 7 veckor  gamla nu. & flyttar  i mitten av feb. se tidigare inlägg om dem el så finns vi på fb cerwinvegas katter  

Eller så är det bara att höra av sej . // Ann-Kristin 

Söt sphynx du har.. Jag har en jag med

på bilden är det en flicka som är svart/tickad bicolour

Tainted123
2014-01-05 12:27
#2

Åh, var inne och kikade på dina bilder, de ser helt underbara ut :)

Men vart finns du? Missade att skriva i trådstarten att vi finns några mil utanför göteborg, vet inte hur det fungerar med transporter riktigt men jag kan nog inte ta mig mer än ca 20 mil bort för ett eventuellt köp tyvärr.

cerwinvegas
2014-01-05 12:55
#3

Hej ok jag bor i Ludvika Dalarna .. som ligger lite längre än 20 mil från Göteborg 🙂

Upp till toppen
Annons: