Annons:
Etikettutställning
Läst 1203 ggr
lynxlo
2013-12-22 18:20

Någon som bor i närheten av Örebro eller Kalmar?

Hej allihop!
Jag är på jakt efter övernattningsställen till två olika utställningstillfällen då jag kommer gå assistent. Det är bara jag utan katt som behöver en plätt att vila ut på, och givetvis vore det underbart om det gick att slå två flugor i en smäll och få tillfälle att träffa några av er kat IV fantaster på samma gång. Jag hjälper mer än gärna till med katter och hushåll, och har ingenting emot att betala en liten summa. Efter ett halvår av assistentande kan jag dock konstatera att jag gått back och tullat på kattkontot lite väl mycket för att tillåta några hotellvistelser. Bilkörning kan jag tyvärr inte hjälpa till med då jag inte har körkort. :(

Första tillfället är redan i Februari, under NERKs utställning 15-16 i Örebro. Jag söker om möjligt ett ställe att sova under två nätter, (fre-sön), men lörd-sönd går också bra. Senare i år, under sommaren, letar jag övernattningsställe i/ i närheten av Kalmar natt mellan 28-29 Juni. Om någon bor annorstädes men inte alltför långt ifrån utställningshallarna och kör på morgnarna så funkar det ju också fint. Och går ni i utställningstankar men ännu inte fixat boende så kanske vi annars kan boka hotell/vandrarhem ihop och komma lite billigare undan? Alla tips vore guld värda! Vänliga hälsningar och God Jul!  Lo

Lo- Moderator och Medarbetare Siames IFokus

Annons:
Lejonhjarta
2013-12-22 18:45
#1

Tyvärr bor ja inte i närheten av några av ställena men varför hotell och inte vandrarhem el campingstuga? Vi bor alltid så då hotellkostnad inte är att tänka på…

lynxlo
2013-12-22 19:22
#2

Jo, visst har jag kollat även vandrarhem, dock endast via booking.com. Kanske dags att bli lite mer kreativ i sökandet ja! 👋Men roligast är ju förstås om det går att lära känna nya (katt)människor på samma gång!

Lo- Moderator och Medarbetare Siames IFokus

[yellowriver]
2013-12-22 19:29
#3

Tips Facebook har en sida där du kanske kan finna ngn att bo hos eller lägga in en egen förfrågan ;)

lynxlo
2013-12-22 20:58
#4

Har postat där, eld i baken! 😉 tack för tips!

Lo- Moderator och Medarbetare Siames IFokus

MariaGusselby
2013-12-31 20:33
#5

Hej

Jag bor 5 mil från Örebro, och ska ställa på lördagen och hjälpa till på utställningen på söndagen. Om du kan stå ut med att sova på en skön soffa så är du välkommen hos oss

Maria
SE*Crazy Lazy Cat's
@crazylazycatz

lynxlo
2014-01-03 18:28
#6

Tusen Tack Maria, fantastiskt! 🌺🙂Soffa vore perfekt, men i skrivande stund är det osäkert om jag kommer iväg trots allt. Jag kommer bestämma definitivt kommande vecka, och skickar dig PM så fort jag vet hur det blir. Blir superglad över ditt inlägg hursomhelst, toppen!

Lo- Moderator och Medarbetare Siames IFokus

Annons:
MariaGusselby
2014-01-03 21:39
#7

Bara kul att träffa andra katt-nördar hoppas du kommer

Maria
SE*Crazy Lazy Cat's
@crazylazycatz

Upp till toppen
Annons: