Annons:
Etikettkattprat
Läst 744 ggr
GunillaSverkersson
2013-12-20 22:14

God Jul från Broddans

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God jul och Gott Nytt År från oss alla. Här i Broddbo har vi julfirandet i helgen. Sedan åker vi på långsemester. Min vän Lisa ska vakta både mina hundar och katter + båda döttrarnas fem.Hon ska även ha med sina tre egna hundar. Hon får nog fullt upp. Ulla (Uluwatu) är nog dräktig med Sang.

Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss   www.broddans.se Glad

Annons:
GunillaSverkersson
2013-12-20 22:26
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Emelie och jag håller på att bytlåna katt. Hon har Petersbalden Etoile och jag Gamla Vildbackens Wednesday . Emelies sambo reagerar allergiskt på Wednesday och tål som det verkar Etoile mycket bättre. Snake och Bon-Bon är inte överlyckliga över att ha mamma i huset. men vi tar det lungt och jag lämnar dem inte ensamma tillsammans än så länge.

Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss   www.broddans.se Glad

[yellowriver]
2013-12-20 22:36
#2

Jaha då vet jag att om tomten inte kommer i år har Sang ätit upp honom ;) Spännande med Lilla Ulla skall böi kuligt att se dessa underverk, blir en bra kombination ♥♡♥ Fint när man kan hjälpas åt och lugnar snart ner sig ;) God Jul till er alla i Broddbo och ha nu en lång och härlig semester och säkert får vi se bilder på FB? :D

CeroOscuras
2013-12-22 08:33
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

God jul här ifrån Falun också! 😉

kalindas
2013-12-22 09:07
#4

God Jul! :-)

/Elisa

GunillaSverkersson
2013-12-22 23:02
#5

#3  Oj vad fin Aeris är ❤️ Har hon fått Mor-Mor Wednesdays silkiga päls. Färgerna har kommit fint. Hon är hur söt som helst

Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss   www.broddans.se Glad

[lisme]
2013-12-23 20:26
#6

God jul! Håper dere får en fantastisk ferie!

Annons:
Upp till toppen
Annons: