Annons:
Etikettomplacering
Läst 2038 ggr
Millimina
2013-11-13 15:05

Två damer söker nytt hem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mina två damer som lagt grunden för min uppfödning har nu fullföljt sitt uppdrag och de har gett mig 6 underbara kullar. De ska nu få bli glada pensionärer och bara få njuta resten av livet.
Damerna i fråga är Bönan och Mercedes. De har växt ihop så de måste få leva resten av livet tillsammans.

Bönan, CH (N)Coco Chanel's Spotlight, OSH, b24, är en skåpöppnare och en oriental ut i klotipparna. Jag har fått barnsäkra alla skåp hemma för hon öppnar dem. Hon är tokig i bröd så brödet får inte ligga framme för då äter hon sig in i påsen och kalasar. Havregrynsgröt med lingonsylt är också gott!

Mercedes, CH S*Nova Star Mercedes, BAL b21, är en underbar balines tjej, hon är ledaren i flocken, tysta diplomaten, kliver in när de andra inte kan bete sig som de ska. Då går hon in och talar om vart skåpet ska stå.

De är som två siamesiskatvillingar, de sitter nästan ihop. Hittar du den ena så är den andra inte långt bort. När de fått sina kullar har de trängts i bolådan under alla förlossningar och hjälpt varandra.

Vid flytt kommer de vara kastrerade, besiktade samt nyvaccinerade. Jag kommer ta 4 000:- för dem. De säljs som sagt INTE var och en för sig.

Nyfiken Böna som fått syn på kameran.

Annons:
Millimina
2013-11-13 15:08
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Mercedes vid sommarstugan.

lynxlo
2013-11-13 16:39
#2

Lycklig är den/dem som får bjuda in dessa fulländade damer i sitt hem, rena guldkuppen! Finns inget bättre än  livserfarna kattor i maskopi, aldrig en tråkig stund! ❤️

Lo- Moderator och Medarbetare Siames IFokus

AngelsCo
2013-11-13 21:18
#3

Fina tjejerna! Jag hoppas de får ett fantastiskt hem!

Sandra - moderator & medarbetare Siames iFokus

Nebel
2013-11-14 01:41
#4

Underbara damer 💞! Hoppas de får ett härligt liv som pigga pensionärer ;) i ett riktigt gott hem!

Djurälskaren87
2013-11-19 11:44
#5

putt

Millimina
2013-11-21 11:19
#6

…putt…

Annons:
kalindas
2013-11-21 11:26
#7

De är jättefina! 
När mina inte längre finns och om jag inte får ett extremt sug att börja föda upp igen. Så kommer jag söka omplaceringskatter.
Men det är ju några år tills dess. Har ju fortfarande fyra här hemma.

/Elisa

halloween
2014-01-11 13:04
#8

Intressant att läsa att 2 honor hjälper varandra vid förlossning! Kvinnokraft även där… Förmodar att min burmahane skulle känna sig lite utanför dessa två sammanväxta honor!

[yellowriver]
2014-01-11 13:28
#9

#8, Min hane Q hjälper inte till med förlossningen men tar oxå hand om kattungarna när dem väl är födda, riktigt mysigt att se❤️

[yellowriver]
2014-01-11 13:29
#10

Lycka till Milliminas att hitta ett bra hem till dina fina missar, det blir en lycklig familj som får ha dessa hemma hos sig❤️

Upp till toppen
Annons: