Annons:
Etikettkattprat
Läst 1272 ggr
[lucii]
2013-10-10 17:36

Gör jag rätt?

Jag har väntat HELA sommaren och väntar fortfarande! Efter att ha pratat med två svenska uppfödare ang detta känner jag nu att jag inte orkar mer. Jättefin hona med spännande linjer men det händer ingenting!!

Annons:
Missannas
2013-10-10 23:41
#1

Ingen kan säga vad som är rätt eller inte, gå på din magkänsla. 🙂 Men hur är det, det är väl PRA-svaret du väntar på för att sen få hem henne? Ska du flyga och hämta henne eller kommer uppfödaren? Vad har ni avtalat? 

Förstår att det är segt att vänta men om det finns skäl till varför det dröjer så kanske det är värt det? 🙂

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

[lucii]
2013-10-11 09:38
#2

Min magkänsla säger att det finns uppfödare som kan hålla bättre kontakt. Tyvärr..

Det finns två fina tjejer här i Sverige som stöttat mig de stunder då jag inte vetat vad jag ska göra. Angels Co. och Lilawadi! Tack för att allt ni gör.❤️

[Lilawadi]
2013-10-11 20:06
#3

Luci - magkänslan brukar ha rätt! Oavsett om du skulle välja att gå vidare och importera eller om du nu väljer att inte göra det, så är det bara till att höra av dig om du behöver hjälp/råd! :)

[lucii]
2013-10-12 09:28
#4

Lilawadi: I framtiden blir det nog någon import men just nu lägger jag allt med importer på hyllan ett tag. 🙂

[Lilawadi]
2013-11-01 21:47
#5

Gör du rätt i tycker jag! :)

Upp till toppen
Annons: