Annons:
Etiketttillsalu
Läst 1938 ggr
Carvecomp
10/7/13, 1:43 PM

Söker Orientalisk korthår kattunge!

Vi letar nu efter en Orientalisk korthår som sällskap till vår bengal. Bengaltjejen är fortfarande kattunge och vi vill helst att den andra katten ska flytta hit innan hon blir vuxen. 

Det vi söker är en hane som sällskap men intresse för utställning finns. Utseendemässigt så är jag svag för de lite mer rundade, bredare och "tyngre" öronen. Vet inte hur jag ska förklara det på rätt sätt men jag antar att ni förstår vad jag menar. 😃

Jag har hört mig för en del men det verkar inte finnas jättemycket kullar just nu..

Jag tar gärna emot tips om det finns någon som har det vi söker :)

Annons:
AngelsCo
10/7/13, 7:21 PM
#1

Det är nog flera som väntar kullar, bland annat jag själv. Jag får dock inga orientaler.

Sandra - moderator & medarbetare Siames iFokus

[figgelina64]1
10/7/13, 8:15 PM
#2

Jag väntar i mitten av november och det kan bli oriental 😉

Lejonhjarta
10/7/13, 10:37 PM
#3

Har en vacker orientalkattunge till salu dock en hona. Vi finns strax utanför Göteborg, mellan Bollebygd och Olsfors. Har ställts ut en gång för några veckor sedan med bra resultat. 🙂

Hör gärna av dig om du vill veta mer på lejonhjarta@svedjorna.se

Carvecomp
10/8/13, 3:43 AM
#4

#1 och #2: Jag har mailat er båda :) #3: Jag har tittat på din kisse litegrann tidigare även hanen du hade till salu han var riktigt söt. :) Tyvärr så kommer det ju att bli en hane för oss. Är din hane såld?

Lejonhjarta
10/8/13, 12:01 PM
#5

#4 Ja han flyttade till Linnegatan i Göteborg i onsdags så nu är det bara lilla Ellie kvar. 

Har nog inga osh-hanar som jag vet men kanske sia-hane om det hjälper…

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Upp till toppen
Annons: