Annons:
Etikettutställning
Läst 1470 ggr
Nebel
9/25/13, 8:15 PM

Västsvenska kattklubbens utställning 28-29/9

Jag är lite sugen på att åka till Göteborg och frossa i fina katter i helgen ;). Är det någon härinne som ställer ut och/eller känner till om det är många kat IV-godingar anmälda?

Tack på förhand!/Anette

Annons:
KarEli
9/25/13, 10:24 PM
#1

Jag ska dit på söndag och har med mig mina orientalkompisar Tassimo och Millicano. Första utställningen för oss så känns högst nervöst men roligt!

Missannas
9/25/13, 10:28 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Jag ställer ut min Honey på söndagen och tar eventuellt med hennes dotter Cookie som sällskapskatt 🙂 

Detta är Honey 🙂

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

Nebel
9/26/13, 1:52 AM
#3

#1 & #2 Låter som om söndag blir en bra dag ;)! Vilken härlig bild på Honey, vore roligt att få se henne och magiska Cookie "irl"! Tack och lycka till båda två!

alltidsiames
9/26/13, 5:55 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Jag kommer båda dagarna med S GIP Labolina's Gremlins.

jillan
9/26/13, 12:09 PM
#5

Kommer & kollar på lördag. Skall köpa klöstunna från pet fun tänkte jag:) Skulle ha ställt ut Flyan, men hon låg inne förra helgen för förstoppning. Så nu är hon rakad på några ställen. Kan ju inte ställa en katt utan päls:)

Nebel
9/26/13, 6:18 PM
#6

#4 Coola Gremlins 😘! #5 Men lilla Majsan! Gott att hon mår bättre (och det kommer ju fler utställningar ;)

Annons:
MonaLia
9/26/13, 11:35 PM
#7

Åhh jag skulle så himla gärna vilja gå och se alla fina katter, men tyvärr så bor man ju i jönköping(där det ALDRIG är några utställningar…)

Nebel
9/27/13, 12:10 AM
#8

#7 Tyckte jag såg att det skulle vara utställning i Gislaved i vår…det är ju iaf Jönköpings län ;).

MonaLia
9/29/13, 2:29 PM
#9

Ja det är det ju faktiskt! Får hålla utkik efter det!(:

Nebel
9/30/13, 1:46 AM
#10

Blev bara en kortare visit på utställningen idag. Fick sällskap av min kompis rara 9-åring. Han har en funktionsnedsättning som bl.a. innebär att han har svårt att uppbåda motivation inför saker han ej valt själv eller finner intressanta och tyvärr förklarade han ganska så omgående efter att vi kommit in att han "tyckte om föreställningen om katter/kattutställningar" men inte var så intresserad i realiteten ;). Jag tyckte det var svårt att hitta Kat IV-katterna "på golvet", såg bara vackra FIN*Kattilan Mara Katti och lilla charmgöken S*Vårgårdas Ray Shiraz. Nåväl, jag hann även se Kategori IV panelen (heter det så?) innan mitt ressällskap tröttnat helt- grattis alla underbara, underbara katter med ägare 😍👍🏆!

Missannas
10/1/13, 12:34 AM
#11

#10 Tack för grattiset 😃 Det låter som att ni nog bara var i ena delen av hallen, Mara och Ray Shiraz var ju i den första delen och resten av oss längst med kortsidan i andra delen av hallen. Dock var vi inte så många, bara elva stycken, (tolv med Cookie men hon deltog ju inte 🙂) 

Det kommer en bildtråd med några av katterna som var där 🙂

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

Nebel
10/1/13, 12:54 AM
#12

#11 Åh, det förklarar en del (hum ;)! Megapuckat av mig men så kan det gå när man är för stressad. Grämer mig lite att jag inte hann se er lilla Cookie men det kommer förhoppningsvis fler gånger. De kat IV katter jag hann se var helläckra (bla sköna Honey ;) så jag ser fram emot bildtråden!

Nebel
10/1/13, 12:57 AM
#13

Och är det någon som har frågor om Lego eller tåg så är ni välkomna att återkomma till mig (ibland blir det inte som man tänkt sig men helt ok ändå ;)

Annons:
Missannas
10/1/13, 12:39 PM
#14

#12 Tack! 🙂 Tror inte du var ensam om att leta långnäsor i fel del av hallen, uppdelningen av raserna var en aning förvirrande eftersom det var fri burplacering. Om du kommer till ÄK i december så får du träffa lilla Cookie 🙂

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

Nebel
10/1/13, 3:55 PM
#15

#14 Tack för tipset! Inte omöjligt att jag dyker upp i december (men i så fall åker jag nog utan barn ;). Försöker passa på när det är utställningar i närheten och Göteborg är ju alltid lika gemytligt.

kalindas
10/1/13, 4:07 PM
#16

#15
Du har en WCF utställning i Varberg i slutet av oktober. Blir en del kat4 katter där. Flera kända från forumet. 🙂

/Elisa

Nebel
10/1/13, 4:20 PM
#17

#16 Tack, det låter också intressant! Kanske kan kombineras med lite spa-behandling ;)

jillan
10/1/13, 6:44 PM
#18

#14  Åh! Då får jag träffa Cookie i December istället❤️

Upp till toppen
Annons: