Annons:
Etikettifokusinfo
Läst 2069 ggr
Nilla
9/24/13, 9:37 AM

Ny sajtvärd

Kära vänner och nya medlemmar, efter drygt 5 år som sajtvärd/medarbetare känner sig Line och Nilla något slitna. 😴

Livet förändras och man har inte längre den tid och det engagemang som krävs för att driva en sajt framåt. Det är dags att lämna över rodret. Ny Sajtvärd från månadsskiftet är Anna (Missannas) och vi får också en ny Medarbetare MissMaven. 

Line och Nilla kvarstår som Medarbetare, men vi kommer att hålla oss lite i bakgrunden. Siames iFokus är ett viktigt forum för många människor och med er hjälp och aktivitet, lever sajten vidare. 🙂

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Annons:
kalindas
9/24/13, 10:56 AM
#1

Tack för den här tiden Nilla och Line och välkommen till er andra två! 😃

/Elisa

lynxlo
9/24/13, 11:16 AM
#2

Tack Nilla och Line! Ni har varit klippor och förvaltat detta så himla fint den tid jag surfat runt här på SiF. Missannas och Miss Maven- två misseses som styr upp forumet för våra favoritmissar- det kan ju inte bli annat än fantastiskt! Ser fram emot många glada surfstunder framöver! Tack för ert arbete! ❤❤❤

Lo- Moderator och Medarbetare Siames IFokus

Missannas
9/24/13, 5:51 PM
#3

Tack kalindas och lynxlo. 🙂

Nu har jag ju varit moderator ett tag och det ska bli spännande och roligt att ta över sajtvärdskapet. Men detta forum är ingenting utan er medlemmar, tillsammans bidrar vi till att bevara sajten som den trevliga och viktiga mötesplats för alla som intresserar sig för våra älskade orientaliska katter, som den är idag. 🙂

Ja, nu blir vi alltså fyra tjejer som jobbar med sajten. Som många av er redan vet så har Jelena (MissMaven) varit medlem här under en längre tid och föder upp FW och siames under stamnamnet SE*La Voix. 

Välkommen Jelena! 🙂

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

MissMaven
9/24/13, 7:41 PM
#4

Tack! 🙂

Detta kommer att bli väldigt roligt. 🙂 Jag hoppas att jag inte förstör någonting på sajten innan jag lär mig hur man gör.

Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Missannas
9/24/13, 7:44 PM
#5

😃 Precis så kände jag mig också när jag blev moderator! Men du kommer fixa detta jättebra🙂

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

Nebel
9/24/13, 9:07 PM
#6

Tack för en fin och beundransvärd insats Nilla & Line och stort lycka till Anna & Jelena!

Annons:
Leffe
9/26/13, 3:30 PM
#7

Tack Nilla och Line!

Välkommen Missannas

GunillaSverkersson
9/30/13, 5:31 PM
#8

Tack gamlingar och välkomna nyingar

Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss   www.broddans.se Glad

Nilla
9/30/13, 9:23 PM
#9

Tack för alla vänliga ord. 🙂❤️

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Carlitos
10/11/13, 10:57 AM
#10

🙂

Missannas
11/15/13, 11:35 PM
#11

Nålar av tråden då jag inte är så ny som Sajtvärd längre 🙂 tack för stafettpinnen Nilla, vilket jobb du har lagt ner, Line också. Stort tack till er båda 🌺

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

Lejonhjarta
11/16/13, 12:47 AM
#12

Tack så jättemkt Nilla å Line!! 🙂
Och välkommen MissMaven och god fortsättningen Missannas.🙂

Nilla
11/16/13, 5:04 PM
#13

Jag är här och smyger i kulisserna…🎧😃

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Annons:
Missannas
11/16/13, 5:31 PM
#14

#13😃

Inte hade jag kunnat ana att jag skulle ansvara för sajten när jag för fyra år sedan ramlade in här av en slump 😃 Tacksam är jag över att ha flera duktiga medarbetare 🌺 hade inte velat göra detta utan er.

Mitt mål är att alla ska känna sig välkomna här och vill bidra till en aktiv sajt full med tips, intressanta diskussioner, medkänsla och massor av roligheter från livet med våra knasiga katter.

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

Upp till toppen
Annons: