iFokus info

Ny sajtvärd

2013-09-24 09:37 #0 av: Nilla

Kära vänner och nya medlemmar, efter drygt 5 år som sajtvärd/medarbetare känner sig Line och Nilla något slitna. Sover

Livet förändras och man har inte längre den tid och det engagemang som krävs för att driva en sajt framåt. Det är dags att lämna över rodret. Ny sajtvärd från månadsskiftet är Anna (Missannas) och vi får också en ny medarbetare MissMaven. 

Line och Nilla kvarstår som medarbetare, men vi kommer att hålla oss lite i bakgrunden. Siames IFokus är ett viktigt forum för många människor och med er hjälp och aktivitet, lever sajten vidare. Glad

Anmäl
2013-09-24 10:56 #1 av: kalindas

Tack för den här tiden Nilla och Line och välkommen till er andra två! Skrattar

Anmäl
2013-09-24 11:16 #2 av: lynxlo

Tack Nilla och Line! Ni har varit klippor och förvaltat detta så himla fint den tid jag surfat runt här på SiF. Missannas och Miss Maven- två misseses som styr upp forumet för våra favoritmissar- det kan ju inte bli annat än fantastiskt! Ser fram emot många glada surfstunder framöver! Tack för ert arbete! ❤❤❤

Anmäl
2013-09-24 17:51 #3 av: Missannas

Tack kalindas och lynxlo. Glad

Nu har jag ju varit moderator ett tag och det ska bli spännande och roligt att ta över sajtvärdskapet. Men detta forum är ingenting utan er medlemmar, tillsammans bidrar vi till att bevara sajten som den trevliga och viktiga mötesplats för alla som intresserar sig för våra älskade orientaliska katter, som den är idag. Glad

Ja, nu blir vi alltså fyra tjejer som jobbar med sajten. Som många av er redan vet så har Jelena (MissMaven) varit medlem här under en längre tid och föder upp FW och siames under stamnamnet SE*La Voix. 

Välkommen Jelena! Glad

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

Anmäl
2013-09-24 19:41 #4 av: MissMaven

Tack! Glad

Detta kommer att bli väldigt roligt. Glad Jag hoppas att jag inte förstör någonting på sajten innan jag lär mig hur man gör. 

Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Anmäl
2013-09-24 19:44 #5 av: Missannas

Skrattar Precis så kände jag mig också när jag blev moderator! Men du kommer fixa detta jättebraGlad

Anmäl
2013-09-24 21:07 #6 av: Nebel

Tack för en fin och beundransvärd insats Nilla & Line och stort lycka till Anna & Jelena!

Anmäl
2013-09-26 15:30 #7 av: Leffe

Tack Nilla och Line!

Välkommen Missannas

Anmäl
2013-09-30 17:31 #8 av: GunillaSverkersson

Tack gamlingar och välkomna nyingar

Anmäl
2013-09-30 21:23 #9 av: Nilla

Tack för alla vänliga ord. GladHjärta

Anmäl
2013-10-11 10:57 #10 av: Carlitos

Glad

Anmäl
2013-11-15 23:35 #11 av: Missannas

Nålar av tråden då jag inte är så ny som sajtvärd längre Glad tack för stafettpinnen Nilla, vilket jobb du har lagt ner, Line också. Stort tack till er båda Blomma

Anmäl
2013-11-16 00:47 #12 av: Lejonhjarta

Tack så jättemkt Nilla å Line!! Glad
Och välkommen MissMaven och god fortsättningen Missannas.Glad 

Anmäl
2013-11-16 17:04 #13 av: Nilla

Jag är här och smyger i kulisserna...Lyssnar på musikSkrattar

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.