Annons:
Etiketttillsalu
Läst 1409 ggr
KajsaMalin
9/6/13, 10:53 AM

Med ljus och lykta söker vi..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fortfarande en ny bästis till Conrad. Gör ett nytt försök här att hitta rätt kisse för oss! Som de flesta vet redan så förlorade vi vår fina Akilles i ung ålder för några veckor sedan. Och kvar är Conrad, kastrerad och världens snällaste! Conrad fyller hela 5 år i nov, har precis blivit Premier och är en OLH. Vi har varit på några utställningar och tycker det är kul. Nosar på ämnet avel. Men främst vill vi ha en pigg, frisk å mysigt familjemedlem. Såklart kommer det vara en innekatt men kommer få komma ut på promenader i skogen som ligger precis bakom våran lägenhet. Med massa kärlek å bus! Och få ha Conrad som storebror.. :) Tar gärna emot tips om kullar, katter till salu och sidor med annonser. Gärna från Europa om inte kissen finns i Norden eller Sverige. Öppen för förslag! // Kajsa & Malin

Annons:
KajsaMalin
9/6/13, 11:18 AM
#1

Vi är i Spanien just nu men nås via mail: kajsamalin@outlook.com :)

KajsaMalin
9/6/13, 3:25 PM
#2

Tydligen vill inte den där mailen fungera så dem som har tips och liknande får skicka till min privata: kajsayeepersson@hotmail.com :)

alltidsiames
9/7/13, 8:29 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Vet inte än om jag kan sälja PRA-fria S'Feng's Gimme Gimme Gimme, SIA n, hane. 10 veckor på måndag.

alltidsiames
9/7/13, 8:35 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

En till bara ;)

[figgelina64]1
9/7/13, 10:31 AM
#5

Oj, oj då har ni många underbara kattungar att välja på finns så många fina som är tillgängliga, så spännande 🤪

Lycka till 😃

Nebel
9/7/13, 11:32 AM
#6

#3 Jag avlider, vilken underbar bild! 💓Där kan man snacka om att "ligga sked" och en lillis omgiven av kärlek & värme ;)💞

Annons:
kitte
9/7/13, 6:47 PM
#7

#3 Ja vilken underbar bild, och lilla pyret i mitten ❤️

Nilla
9/8/13, 7:24 AM
#8

Det finns en blå hona som söker hem här. Kanske något för Konrad? 🙂

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

[figgelina64]1
9/8/13, 7:43 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

I Finland finns två fina kullar med lång/korthår efter min hane IC SE* Qjou´z Bon Apétit BAL C21 (Justus) som är helt ljuvliga, men dem säljes inte till avel då hanarna i C-kullen har restriktioner utan till älskad sällskapskatt och utställning såklart ❤️

Från denna kull kommer min hona Ria som kommer hem i dec/jan då jag tar tillbaka mina linjer 😃

http://www.jalecats.net/

[figgelina64]1
9/8/13, 7:44 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

FI* Jalect´s Rihanna BAL b21

KajsaMalin
9/8/13, 12:23 PM
#11

#3 Du får säga till när du har tagit ett beslut.. :) Han är jätte söt. Kan tänkas att han är väldigt kelig? #8 Hur ser hon ut? Ålder? Temperament? :) #9 Tack för tipset! Vi vill dock inte ha någon "begränsning" om vi nu bestämmer oss för att börja avla lite smått. Vi kommer inte avla sönder något djur och göra massproduktion utan mer för att vi har intresse. Men i dagsläget har vi ju bara en kastrat och det kommer man inte så långt på.. ;)

Upp till toppen
Annons: