Annons:
Etiketttillsalu
Läst 1280 ggr
[figgelina64]1
9/4/13, 6:09 PM

Till salu finns SE* Qjou´z Ce La Vie...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Då jag funnit lämplig hane till mina flickor här hemma har jag bestämt mig för att CeCe skall få söka sig en ny familj.

Cece är en otroligt rolig, busig och charmfull kille som kommer bli en stor, elegant, lång i alla sina längder och högbent hane som är extrem i typen.

Han är en röd harleqin d02 och föräldrana är Fiv/Felv testade negativt

Född 5 april 2013

I första hand söker CeCe en underbar familj som redan har en kat IV katt som kompis till honom, men ett annat krav är att man är intresserad av utställning då han är en mycket vacker hane som bör ta dem högre titlarna ;)

Mor: CH SE* Qjou´z Arizona OLH g

Far: CH FI* Skazki Vadim OSH O03

CeCe skall följa med mig till Scandinavian Winner 14-15 september samt 4-5 oktober ner till skåne så han är redo att flytta i november då jag vill att han skall komma till ro ngr veckor efter utställningarna innan flytt, han är en bebis❤️

Om du vill få mer information så går det bra via Pm på denna sida eller min mejl lisa.prytz@live.se

Annons:
kitte
9/4/13, 8:17 PM
#1

Åh vad fin han är och vilka fina ögon. 😍

Spotless
9/5/13, 12:19 AM
#2

Han är jättelik sin pappa, CH FI*Skazki Vadim OSH o 03.

GoodWibes
9/5/13, 12:26 AM
#3

❤️

Nebel
9/5/13, 2:24 AM
#4

Fantastiskt fin kille, lyllos den/de som får bli hans nya familj ;)!

[figgelina64]1
9/5/13, 7:24 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

CH FI* Skazki Vadim OSH O03 Var

[figgelina64]1
9/5/13, 7:25 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

CeCes mamma CH SE* Qjou´z Arizona g

han är en härlig blanding av dessa två ❤️

Annons:
mofis
9/5/13, 8:45 PM
#7

Vilken skönhet! Måste man ställa ut?

[figgelina64]1
9/5/13, 8:50 PM
#8

#7, Tack och ja det måste man 😉

lolaisdenied
9/5/13, 9:41 PM
#9

Han är så fin och underbart trevlig mise! <3

[figgelina64]1
9/5/13, 10:01 PM
#10

#9, Tackar 🙂

GoodWibes
6/9/14, 4:40 PM
#11

I går flyttet CeCe inn til meg! ❤️

Nå får vi se om det kan bli noen fine bebisser etter han og jentene mine, Halona og Maja. 😃

MissMaven
6/9/14, 5:00 PM
#12

Grattis!🙂

Han är jättefin, och jag minns din Maja från förra årets utställning i Oslo. Jättefin lång och trevlig dam! Hoppas på superbebisar i framtiden! ❤️

Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

kalindas
6/9/14, 5:12 PM
#13

#11
Det ska bli spännande vad för bebisar det blir i dessa kombinationer! 🙂

/Elisa

Annons:
[SE* Qjou´z]
6/9/14, 9:24 PM
#14

Lycka till nu CeCe, Wibekke och alla fina jenter hemma hos dig och vi väntar nu spänt på att små underbara och fina bebbar skall födas, kommer bli så spännande ❤️

Wibekke har tålmodigt väntat så länge på på Cece och nu har han kommit, helt underbart 😃 kan tillägga att CeCe lämnade knappast Wibekkes knä för en sekund när hon var här och blev för första gången någonsin lite grämse på Q då han hoppade upp och tog hans plats…så det var kärlek vid första ögonkastet 😍

Pussa och krama CeCe från mig det är allt lite tomt härhemma 😢

GoodWibes
6/9/14, 9:33 PM
#15

Ja, nå håper vi bare at alt fremover går som det skal. 🙂

Det var kjærlighet fra første øyenblikk fra min side også. Faktisk fra første gang jeg så bilde av han. ❤️

Han kommer til å få masse susser og klemmer, både fra meg, og forhåpentligvis fra de andre pusene etterhvert. 😃

[SE* Qjou´z]
6/9/14, 9:37 PM
#16

Det låter underbart det Wibekke och sugen och redo är han så det kommer gå av bara farten hemma hos dig och med dina Jenter 😃

GoodWibes
6/9/14, 9:56 PM
#17

Vel…foreløpig bare sover han… 😛 Men så løper jo ikke jentene heller, så det er jo ingen vits i å kaste vekk energien. 😉

[SE* Qjou´z]
6/9/14, 10:06 PM
#18

Killar 😉

Upp till toppen
Annons: