Annons:
Etiketttillsalu
Läst 1181 ggr
elijoh
2013-08-23 13:26

Kattkompis sökes

Hej!

Vår snart ettåriga oriental Ola letar nu efter en kompis!

Vi undrar vilka som planerar/har kattungar, siames eller oriental, gärna mönstrade, bruna, röda 🙂

Vi bor i Stockholm, och vi berättar gärna mer om oss vid kontakt🙂

Med vänliga hälsningar Elin och Jessica

cat4ever

Annons:
Lejdet
2013-08-23 16:40
#1

Jag har en kull Vildbackens-katter hos mig. 4 hanar, två honor. De är bara fem dgr men ser ut att bli blåmaskade allihopa. Jag har även en jättefin balines- hane på sju månader hemma som jag tog hem igen då nya hemmet inte funkade. Han sälj kastrerad till ett reducerat pris.

Lejonhjarta
2013-08-23 16:57
#2

Vi har siames, seychellois och orientalkattungar som snart är leveransklara. 😊

ramithi
2013-08-23 21:31
#3

Vi har to balineser jenter som er 7 uker gamle den ene blå og den andre lilla de selges til kos om ønskelig. Ja gjerne kontakt på mail ramithi@mimer.no så skal jeg mer enn gjerne sende bilder. Dem skal ha sin første vaksine den 2 september og da den neste 4 uker etterpå. Blir levert med det NRR krever.

Spotless
2013-08-23 21:48
#4

Vad härligt att ni bestämt er för att skaffa en kompis till er Ola och så klart till er själva också. Ni kommer att märka hur självklart det är att de ska vara två (fler än en i alla fall 🙂) när ni fått hem er nya katt. 

Vi har en kull född den 14 juli i år. 3 av 4 är mönstrade. ♥

Hane, bruntabby BAL
Hona, bruntabby OLH
Hona, choklad OLH
Hona, chokladsköldpaddstabby OLH

Ni hittar dem här: http://siames.ifokus.se/discussions/51f5318bce12c467e5001b5b-sspotless-beda-olh-q Nya bilder har jag massor och jag mailar dem mer än gärna. 🙂

Vi finns i Solna och ungarna är nu så pass stora att vi har börjat ta emot besök. Mig når man på info@spotless.se eller här via PM.

Zandrinos
2013-08-24 08:09
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Vi har bl.a. en chokladspotted hane. Mer bilder och inf. finns på www.zandrinos.se på bloggen

timille
2013-08-24 10:01
#6

Vi har OSH, SIA och SYS till salu i olika färger. Vår hemsida: www.timille.se Kattungarna finns i Västerhaninge.

Annons:
GunillaSverkersson
2013-08-25 07:19
#7

Hoppas ni hittar en bra kompis til söta Ola. Vi planerar parningar där det troligtvis kommer långhårigt, korthårigt, rött, brunt, svart, blått kanske lite vitfläckigt och tickat. Men det dröjer ju ganska länge innan vi har några flyttnngsklara kattungar.

Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss   www.broddans.se Glad

hannele44
2013-08-25 14:20
#8

Jag planerar åxå en kull och kommer då troligen att få sköldpadds honor och röda hanar 

-parning sker förmodligen i höst så det tar en stund innan de är flyttklara

Upp till toppen
Annons: