Annons:
Etiketthobby
Läst 4884 ggr
[idaskoog]
2013-08-21 12:18

Sjuka eller smarta produkter på ebay?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag kikade runt på ebay idag och fann en hel del saker jag bara var tvungen att dela med mig av! Ni får själva bedömma om det är sjuka eller smarta produkter…😃 Först kommer ett spray-skydd med inbyggd och utbytbar binda i.

Annons:
[idaskoog]
2013-08-21 12:21
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

…om man inte har råd/vet hur man gör/orkar bygga en kattgård så kan detta vara ett alternativ.

[idaskoog]
2013-08-21 12:22
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

…om man är trött på klösmärken på soffan kan detta vara ett alternativ? Man limmar tydligen på dessa som en kondom över varje klo på katten. (kom ihåg ni får själva avgöra om det är sjukt eller smart).

[idaskoog]
2013-08-21 12:23
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

…om man känner att katten behöver en huvudbonad?

[idaskoog]
2013-08-21 12:24
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

…och till sist en klösställning att hänga på en dörr där hemma.

Lejdet
2013-08-21 17:10
#5

Heelt suveränt ju!!

Lillatassen
2013-08-21 18:07
#6

Aja.. vet inte. Många av sakerna funkar väl, men gummi-pluttarna till klorna, där går min gräns. Katter har klor, vill man inte att de ska klösa på saker finns det andra lösningar: skaffa inte katt, klipp klorna på dem, köp klösträd/klösbrädor till missarna istället..m.m.

Annons:
SacredSouls
2013-08-21 18:47
#7

Haha så mye merkelig man finner.😃

Og også mye som man først tenker er merkelig men som egentlig er veldig ok å ha.Jeg er på utkikk etter en trillevogn til katt som kan kan bruke feks ved utstilling. (istedet for å bære det tunge buret) Ble sittende å søke på google etter trillevogn til hund og da kom det jo mange treff fra diskusjonsgrupper etc hvor mange skrev: At folk kan være så gale å ha hunden i vogn,herregud skaff baby istedet osv osv.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

[idaskoog]
2013-08-21 23:24
#8

#7 På ebay fanns det en jättebra vagn med nät åt katter!!

Jag skulle personligen aldrig sätta på mina katter skydd för klorna,har hört att i vissa länder opererar man till och med bort dom. Det går ju faktiskt att lära dom var man får och inte får klösa. 

Men ebay är grymt! Någon som är intresserad av sambeställa och dela på frakten???

Garmabias
2013-08-22 15:39
#9

Kloskydden lyckades verkligen få mig uppretad😈

Praktiskt att kunna hänga upp klätterställningen på dörren men den är inte särskilt genomtänkt som klösställning. Kanske för kattungar möjligen. Katter vill ju kunna sträcka ut sig när de klöser..

Undrar även hur länge den där axelremmen sitter kvar..haha!

finnsinget
2013-08-22 18:29
#10

Fy fan vilka sjuka saker.  Låt bli att skaffa katt istället!

Nilla
2013-08-22 18:34
#11

Rolig tråd, Ida! Ja, den där dörren blir nog lite svår att öppna…och kloskydden? 😮😂

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Upp till toppen
Annons: