Annons:
Etikettutställning
Läst 746 ggr
lynxlo
8/13/13, 1:01 PM

Resa till World Show i Ålborg i Oktober

Hejsan Allihopa! Jag planerar en tripp till WS i Ålborg i Oktober, bara för att titta och gotta mig i vackra katter, och kanske plocka upp ett eller annat assistent-trick. Är det någon härinne som är sugen att hänga på? Det vore roligt att dela entusiasmen för kat IV med nån tycker jag! Jag har bokat ett dubbelrum på hotell för lördag natt och det blir inte så dyrt om man delar, 350 kr ungefär. Hotellet heter Cabinn och är enkelt, och tyvärr går det inte att ta med katt där. Jag tor det fortfarande finns möjlighet att boka om för fler nätter el personer om det skulle behövas. Resan är ännu inte fixad, men det kan vi ju planera tillsammans om någon vill med. Själv bor jag i södra skåne och skulle utgå från Lund eller Malmö. Då jag själv inte kör bil så skulle jag också vara jätteglad om det gick att samåka mot delad bensin kostnad, om någon som redan är på väg har plats i bil. Ivrig på kattäventyr i Oktober här😺!

Lo- Moderator och Medarbetare Siames IFokus

Annons:
SE*EndlessOceans
8/17/13, 10:57 AM
#1

Jag ska redan dit, dock med en hel hög cornishmänniskor. Kommer bli superkul!

lynxlo
8/17/13, 12:22 PM
#2

Så roligt! 😃 Är riktigt spänd och förväntansfull inför detta, har längtat efter att få se katter från syd! Om det är någon som ska åka bil och har plats för en till så finns det brobizz att låna här. Jag glömde ju också att skriva brokostnad till bensinen- kort och gott menade jag att jag ville dela samtliga utgifter för resan. Längtar så tills det är dags!!

Lo- Moderator och Medarbetare Siames IFokus

Nebel
8/18/13, 1:51 AM
#3

Åh, vad härligt det låter…..att få frossa i sköna katter ;)!

Upp till toppen
Annons: