Annons:
Etikettomplacering
Läst 904 ggr
EmelieJ
7/31/13, 8:00 PM

Söker en kompis till min Javanes!

Hej!

Emelie heter jag och är 30 år. Bor i Göteborg med min 9-åriga Javanes Felix. Skriver här för att hans tjej fick somna in för snart 2 månader sen och nu börjar han bli väldigt ensam! (det räcker inte bara med mig) :-(

Söker en gärna äldre dam som tycker om att ligga nära och mysa då Felix gärna gör det så det måste vara ok. Har haft en vanlig skogskatt på prov men tyvärr funkade inte det och söker därför någon fr "samma släkte".

Jag har ett hem med massa kärlek och mys att erbjuda och blir bortskämda med endast det bästa då mina katter är mina bebisar ;-)

Har du eller känner du någon som behöver minska flocken och anser att hemmet är viktigare än priset är ni välkomna att höra av er!

Med vänlig hälsning Emelie

Annons:
Lejdet
7/31/13, 9:21 PM
#1

Jag har vuxna omplaceringar men bor i Stockholm. Maila om det ändå kan vara intressant

EmelieJ
7/31/13, 9:27 PM
#2

Oj ja det kanske är lite långt.

Fin hemsida du har :-) Du känner ingen uppfödare eller privatperson lite närmare Göteborg?

kalindas
7/31/13, 10:09 PM
#3

Kolla på omplaceringar. Bör fungera bäst med en hona eller en kattunge/ungkatt.

/Elisa

[figgelina64]1
7/31/13, 10:23 PM
#4

Jag har en orientalhona till salu men inte till nedsatt pris, finns i Skövde skulle det vara intressant finns hon på denna sida, Cheri'e och från Qjou'z

EmelieJ
7/31/13, 10:27 PM
#5

Jo jag såg, jättefin 😃Men har tyvärr inte råd….

Upp till toppen
Annons: