Annons:
Etikettkattprat
Läst 934 ggr
ramithi
2013-07-07 23:05

Hedda har fått 5 balikattunger

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hei alle sammen.
Må bare fortelle at det ble født 5 små balinesere her hos oss 2 juli. Dem ble født med keisersnitt. I begynnelsen så ville hun ikke ha dem så da ble det mating fra meg, men det gikk det også. Men så natt til torsdag snudde det. Jeg såg hun blødde litt i går og hun slikket seg mye. Så onsdags natt kom det en liten blodklump og så satte ho i et høyt mjau. Jeg begynte å legge en og en kattunge bort til ho og ho begynte vaske dem grundig og godt både forann og bak. Så da fikk ho alle fem til seg. Hun har ikke mye melk så hun får melkesprøyte og så gir jeg tillegg til de små. Vi var spent, men det er gått så fint og jeg og min mann er så glade. De lykkelige foreldre er Hadda av Ramithi (N) BAL c og Saladin av Ramihi (N) BAL a så fargene blir nok bare blå og kan hende lilla. Vi tror vi har fått 3 jenter og 2 gutter. Her er et bilde av den stolte mor med sine små. Og vi tror vi har 2 lilla og 2 blå den siste er vi ikke helt sikker på.
Håper det ikke gjør noe om jeg legger dette ut her. God sommer til dere alle.

Annons:
[figgelina64]1
2013-07-07 23:09
#1

Grattis till dem små Balinesbebisarna och lycka till och blått är riktigt fint, ja lila oxå ❤️❤️

kalindas
2013-07-08 07:31
#2

Grattis till kattungarna! 🙂

/Elisa

GunillaSverkersson
2013-07-08 08:20
#3

Grattis till små söta kattungar

Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss   www.broddans.se Glad

ramithi
2013-07-08 13:20
#4

Tusen takk skal dere ha. Ja både blått og lilla er fine farger. 2 har alt fått øyer så nå begynner den å ligne kattunger ikke bare hvite mus som jeg sier.

Upp till toppen
Annons: