Annons:
Etiketthobby
Läst 3462 ggr
[lucii]
6/6/13, 10:54 AM

Stroller?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en del ryggproblem från att ha jobbat i vården. Att bära 3 st katter fler lär det bli) på axeln är inte någonting jag vill göra. Hade jag haft körkort hade det varit lättare men nu har jag inte det.

Vad tycker ni om dessa cat strollers? Jag vet att vissa ser jätte fåniga ut. Men det finns ju även dem som är mer funktionella.

Annons:
[figgelina64]1
6/6/13, 11:14 AM
#1

jag har en "kattsulky" när jag åker på utställningar, skulle inte klarat mig utan den är superbra så det tycker jag du skall satsa på och speciellt om du har besvär av din rygg och varför skall man släpa på allt tungt när man inte behöver😉

embla2
6/6/13, 9:38 PM
#2

Jag har oxå en men min skogis jag hade lärde sig att öppna den så jag använder bara underredet som funkar super att sätta transportburen på. Köpte min i Norge för många år sedan😃

[figgelina64]1
6/6/13, 10:28 PM
#3

#2, kanske samma som jag har kommer oxå från norge och själva buren var inget för mina katter som oxå öppnade den, men använder oxå underredet till transportburarna, toppen 😉

embla2
6/6/13, 11:53 PM
#4

#3. Själva buren som dom åker i är av tyg med kardborre som lås.Ingen höjdare. Mjuk sådan. Kan tänka mig en om den är i ett hårt material. Super bra annars som jag skrev har haft en större modell av transportbur som passar perfekt till underredet. 😉

[figgelina64]1
6/6/13, 11:54 PM
#5

japp, då är det samma, jag hade efter 2 kilometer 2 lösa katter i bilen så den väskan packar jag i 😉

embla2
6/7/13, 12:11 AM
#6

#5😃

Annons:
[lucii]
6/8/13, 10:14 PM
#7

Det svåra är att hitta en. Jag är inget fan av att beställa från utländska sajter då en del extra kostnader kan tillkomma. Så om någon har nån länk att dela med er av skulle jag bli väldigt glad 😉

Upp till toppen
Annons: