Annons:
Etikettutställning
Läst 1940 ggr
NoOrilux
5/24/13, 8:18 PM

Whiskers/værhår

Jeg har en kattegutt på 5 snart 6 måneder. Han er meldt på Agderkattens utstilling den 29. og 30. mars i Arendal. Gleder meg masse til dette, MEN nå har han blitt utsatt for litt værhår/whiskers napping fra en annen katt. Hun spiser/brekker av hans værhår. De han har rundt munnen. Han sitter igjen med noen lange noen korte og noen forferdelig korte. Han virker ikke til å bry seg.. 

Det jeg lurer på er har dette noe å si for utstillingen? Bør jeg trekke han og heller stille han når de har vokst ut igjen?

Annons:
[figgelina64]1
5/24/13, 9:23 PM
#1

det är hans mamma som gör så för att hon tycker han varit lite för vild och skall hålla sig runt "boet". jag har ställt mina kattungar med naggat morrhår och inget som har sagts ngt om så ställ ut honom du, det är helt normalt och vanligt 😉

Lycka till 😍

Lisa Prytz SE* Qjou´z

[S*Cupcakes]
5/25/13, 9:46 AM
#2

Japp precis som Lisa säger så brukar domarna mest bara skratta lite och konstatera att det finns en "mamma" som är noga med att ta hand om sina barn :) Jag har märkt att det inte bara är mammorna som knipsar morrhår, det är även andra vuxna katter som tycker kattungarna är för bråkiga ibland ;)

Upp till toppen
Annons: