Annons:
Etikettavel
Läst 1036 ggr
[lucii]
5/20/13, 1:04 PM

Stamnamn fråga!

Jag skickade ansökan om uppfödarnamn men jag hade helt missat att det fanns särskilda blanketter för det. Så fick göra om och göra rätt!

Nu har jag skickat iväg blankett till min kattklubb och så läste jag: Vid betalning av stamtavla, transfer, stamnamn och huskattbevis ska kvittokopia bifogas.

Någon som har koll på vart detta skall skickas? 🤔

Annons:
FridaSkov
5/20/13, 1:18 PM
#1

Du ska skicka med en kopia av kvittot tilsammans med stamnamnsansökan. Så du får nog göra om igen😛

[lucii]
5/20/13, 1:21 PM
#2

Men så typiskt 😕

FridaSkov
5/20/13, 1:28 PM
#3

Du kan ju prova att kontakta klubben. Kanske du kan skicka in en kopia via mail istället om du säger vad det gäller. Vet inte om det funkar men du kan ju testa? 🙂

SE*EndlessOceans
5/20/13, 6:34 PM
#4

Beroende på vilken klubb du är med i och hur de vill ha det, men jag tar en print screen på min betalning och skickar via mail till sekreteraren. så skiver hon ut det och skickar med blanketterna som ska till sverak.

Att tänka på till framtiden; använd dig av de blanketter som finns på sveraks hemsida och du ska alltid skicka dessa via din klubbs sekreterare. detta är för att sekreteraren har den officiella kontakten och det är sekreteraren som ska bekräfta att du är medlem. du ska alltid skicka med en kopia på betalning tillsammans med blanketten.

I min klubb har vi dock en utställningssekreterare dit alla skickar sina anmälningar och som hon sedan vidarebefordrar till den aktuella klubben.

[figgelina64]1
5/20/13, 9:13 PM
#5

det brukar stå information lite finstilt på blanketterna sedan finns information om detta på SVERAKS sida, kostnad etc…

Lycka till😉

[lucii]
5/21/13, 12:42 AM
#6

Jag har kontaktat hon som sköter detta och det gick bra att skicka kvittokopia separat 🙂

Annons:
Upp till toppen
Annons: