Annons:
Etikettavel
Läst 1488 ggr
Lejdet
2013-05-07 09:15

Nytt försök!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår hämtade jag hem min fina Xavi för ett nytt försök till parning med Flip. Sist blev hon troligen skendräktig och har inte velat löpa sedan dess, men nu tror jag att hon är på gång för hon var extremt intresserad av honom. 

Xavi är den coolaste katten, på bilden har hon nyss anlänt och är utsläppt i rastgården med Flip och Casper som bor ihop.

Annons:
Lejdet
2013-05-07 09:16
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Morfar Casper och Xavi, syns att de är släkt va?

Lejdet
2013-05-07 09:21
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Min fodervärd fick hem Lill-Bill i utbyte sålänge.(haha de kommer aldrig att kunna lämna denna katt ifrån sig sen ;-)

Där får han stanna tills han har ätit upp sig och kan flytta permanent till nytt hem(om de inte har fastnat, vilket jag tror)

Bill är nu jättepigg och frisk och har gått upp 500 g på de senaste veckorna. Han utvecklas till att bli en superkatt med ett fullständigt fantastiskt temperament 😍

Han har ärvt sina föräldrars fantastiska bra ögonfärg.

kalindas
2013-05-07 09:33
#3

Jättefin! ❤️
Inte märkt någon reaktion på de övriga katterna?

/Elisa

Spotless
2013-05-07 18:04
#4

#3 Jag minns kanske fel, men Lejdet skrev väl i sin mycoplasma-tråd att hon skulle be veterinären om behandling till alla katter?

Lejdet
2013-05-07 18:37
#5

#3,#4 jag tänker aldrig mer kommentera mina katters hälsa offentligt. Om ni är intresserade (i annat än skitprats och spekulationssyfte) så är ni välkomna att ringa eller maila mig.

Upp till toppen
Annons: