Annons:
Etiketthobby
Läst 3561 ggr
[lucii]
2013-04-25 02:41

Kattmöbler

Vad har ni för kattmöbler till era Siameser? Bifoga gärna bild om ni har någon. 🌺

Jag har två huskatter som är extremt petiga. Helst ska det vara mattes möbler. Men eftersom jag tänker utöka familjen med Siames/er  tänker jag om det finns möbler som är lite extra omtyckta? Stämmer det att de gillar höga höjder också? 😉

Annons:
Nerdysiamese
2013-04-25 03:30
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Det finns inte en upphöjd plats i mitt hem som inte är utforskat utav mina katter.
Den ena klättrar till och med på glasväggarna runt duschen, speciellt när jag duschar för att "vakta" mig genom att skrika på mig från sin vingliga position på glasdörrskanten.
så ett definitivt ja på fågan om dom gillar höjder, mina älskar det.

Den bästa möbeln i huset är nog ändå katträdet, jag placerade det så att dom från trädet även fick tillgång till att klättra runt ovanpå garderoberna och det var definitivt populärt.

Medarbetare på Datorspel I Fokus

Nerdysiamese
2013-04-25 03:34
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Mest för att understryka det där med höga höjder: den äldsta katten lärde sig ganska tidigt att hoppa från bänken rätt upp ovan på kylskåpet, det är hennes frizon (än så länge). tyckte till en början att hon inte skulle vara där (dumma jag =P ) men hon var lite envisare på den punkten.

Medarbetare på Datorspel I Fokus

[figgelina64]1
2013-04-25 06:57
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

SE* Qjou´z katter har den här😉

[figgelina64]1
2013-04-25 06:59
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

och den här🙂

[lucii]
2013-04-25 14:03
#5

Tack för alla mysiga bilder och info kring dem 🙂

Carlitos
2013-04-25 15:41
#6

Har torktummlaren ovan på min tvättmaskin och där är favoritplatsen.. blir ju så varm och mysigt där uppe, så jag har lagt en stor puff där! Sen gillar dem vårt klösträd som husse har gjort, men vi tänkte göra om den lite så att det kan bli en bra liggplats till alla längst upp. Två av våra katter kan hoppa upp på kylen i från  diskbänken, så höjder är populärt!

Annons:
Upp till toppen
Annons: