Annons:
Etikettkattprat
Läst 1278 ggr
SacredSouls
4/23/13, 9:44 AM

BYB/bakgårdsoppdretter i Norge

Har du solgt katt til xxx og til en jente ved navn xxxEr en trist annonse på Finn.no nå

Jeg blir så sint og lei meg over at mennesker kan gjøre slikt. Her skal hun tydelig late som om hun er veldig seriøs og sender med parringsbevis!!! Vi har sendt mail for å prøve å finne ut hvem mamma og pappa er.Håper hun svarer.

Her er også et bilde fra hennes facebook. * Fjernet bilde*Håper noen kjenner igjen kattene. Den crememaskede er pappan.Ifølge info under bildet på facebook er han født rundt mai 2011.Sjokopadden står det ingenting om og heller ikke noe om den svarte orientaleren de har.

Edit :25/4

Har redigert litt. Oppdretter var veldig klar over dette kullet og satte overhodet ikke pris på mitt forsøk på å finne ut av dette 😕 Jaja.. da lærte jeg at man ikke bør blande seg borti slikt.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Annons:
kalindas
4/23/13, 9:46 AM
#1

😕

/Elisa

SacredSouls
4/23/13, 9:48 AM
#2

Når man ser nøye på bildene på Finn.no så ser man at de små ser syke ut også 😕 Ikke kan dama genetikk heller når man ser på de fine beskrivelsene av kattungene.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

AmandaWvW
4/23/13, 11:21 AM
#3

Det finns en sköldpaddsfärgad hane och ett gäng honor som inte är sköldpaddsfärgade fast pappan är röd och mamman svart. Dessutom är två av orientalerna maskade.

Följ mitt katteri på honungskattens.blogspot.com.

SacredSouls
4/23/13, 1:51 PM
#4

Jeg håper alle kan høre litt rundt og sjekke med de dem kjenner. Skulle så gjerne visst hvem disse kattene er slik at iallefall oppdretterne kan få beskjed.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

grandma
4/23/13, 2:47 PM
#5

Usch och fy vad ledsen man blir. Jag tycker inte de ser friska ut. 😕

   "   Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "

                           // Nalle Puh// 

Nilla
4/23/13, 3:22 PM
#6

Usch, så ledsamt. 😕

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Annons:
Garmabias
4/23/13, 5:25 PM
#7

😕Jättetråkigt!!

ramithi
4/23/13, 6:12 PM
#8

Line har du ikke fått rede på hvem som er oppdretter på de voksene katten ho har. Har prøvd å se litt rundt jeg også men har ikke funnet noe.

grandma
4/23/13, 6:42 PM
#9

Kan man inte få reda på det om man låtsas vara köpare?

   "   Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "

                           // Nalle Puh// 

SacredSouls
4/23/13, 7:27 PM
#10

#8 Jo jeg har funnet ut navnet til pappan. Ingen kjent oppdretter desverre. Kom nettopp hjem så jeg får søke litt på nettet og se om jeg finner ut hvem det er.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

kalindas
4/23/13, 7:32 PM
#11

#10
Men den rödmaskade kan ju inte vara pappa till de kattungarna! Såg inte en enda padda eller röd unge. 😮
Eller har jag missat nåt i texten?

/Elisa

SacredSouls
4/23/13, 7:46 PM
#12

I teksten er det ingen padder. Men om du ser på bildene er det tydelig padder der. Ene hun har solgt som blåmasket ser man er blåpadde.Men dama har null peiling på genetikk så alle er jo feil omtrent.

Nå fant jeg navnet og har sendt melding til oppdretteren av creme gutten.Triste greier dette her altså.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

kalindas
4/23/13, 8:34 PM
#13

#12
Nu såg jag en liten lila padda längst in. 
Bra att du fått tag i hankattuppfödaren.

Blir mer och mer säker på att om jag föder upp katter till sällskap, så ska jag kastrera dem!

/Elisa

Annons:
[lisme]
4/23/13, 10:13 PM
#14

Jeg har fått vite av denne personen at hunnkatten kommer fra hennes familie og at hun ikke har noen stamtavle på den

ramithi
4/23/13, 10:26 PM
#15

Å skit sier jeg da stiller saken seg helt anderledes. Hvem av hunnkattene Lisme har hun fått av familien?

[lisme]
4/23/13, 10:28 PM
#16

Mamman til kattungene, sjokopadda

GoodWibes
4/24/13, 1:28 AM
#17

#16 Står at mamma´n er svart orientaler, ikke sjokopadde SIA. Og siden det er orientalere i kullet, så stemmer nok det.

Upp till toppen
Annons: