Annons:
Etiketttillsalu
Läst 1157 ggr
[figgelina64]1
4/20/13, 8:32 AM

SE* Qjou´z väntar kattungar...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I slutet av juni om allt går som planerat väntar vi årets sista kull med kattungar för efter denna kull kommer både matte Humlan och Arizona ta igen sig och suget efter att få åka på utställningar finnas så lite lagom av allt tycker vi är bäst😉

Kullen vi väntar är mellan

**GIC S* Coral Reef´s Q OSH d03 Var **

**                         & **

**SE* Qjou´z Bumble Bee Little SIA a21 Var (Humlan) **

Även denna kombination kan ge en spännade blanding av kattungar i färger, mönster och pälslängd samt att det kan bli icke långhårsbärare och med förhoppning om en fin liten hona, långhår som kan stanna kvar hemma hos oss.

En bild på Humlan

Annons:
[figgelina64]1
4/20/13, 8:33 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

och Q…

NatasjaHemby
4/20/13, 9:02 AM
#2

Alla dina katter är väldigt fina, men Q är verkligen något extra 😍 Hoppas att allt går bra!

SE*Simbelmynes

[figgelina64]1
4/20/13, 9:17 AM
#3

#2, Tack! ja visst är han och hans temperament är så underbart härligt och han är en lustig liten murre min Q ocg det bästa är att hans avkommor blir lika underbara❤️

Spotless
4/20/13, 10:28 AM
#4

Lycka till med de väntade bebisarna. Jag tycker också mycket om Q, som du vet, och hade hoppats på små efter honom och Beda. Tyvärr verkar Beda ha andra planer… å andra sidan gillar jag Qs "ersättare" ännu mer (är ju svag för tabby)😉 så nu väntar vi på löp …må hon löpa snart!

[lucii]
4/20/13, 11:30 AM
#5

vackra Siameser :)

[figgelina64]1
4/20/13, 12:08 PM
#6

#4 Tack Angela, ja Q är en härlig kille som jag är mycket stolt över och hans "ersättare" är ni dem enda att få en kull efter så det kanske slår lite högre även om Q inte heller har så många avkommor efter sig och jag är snål med utlån då han får så sin vildhavre i egna katteriet 😉

Annons:
[figgelina64]1
4/20/13, 12:11 PM
#7

#5, Tack 🙂

Humlan är en blåtabbymaskad Siames som bär på långhårsanlaget och Q en röd bicoloure Orientaliskt korthår som även han bär på långhårsanlaget, varianter båda två😉

[figgelina64]1
4/20/13, 3:54 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Och ligger i träning gör dem med Zonas bebbar😉

[figgelina64]1
4/20/13, 3:55 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Ett litet tjuvkik till kan jag allt bjuda på 🤪

Upp till toppen
Annons: