Annons:
Etikettomplacering
Läst 2603 ggr
kakan_k83
2013-03-25 11:54

Nytt hem sökes!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Det är med sorg i hjärtat som jag skriver detta….

Vi måste hitta ett nytt hem åt våran älskade Zingo. Sambon har vart allergisk en längre tid men stått ut, men de sätter sig mer och mer på luftvägarna. Nu har jag fått bekräftat att även jag är allergisk L

Zingo är en snart 7 årig  siames med mycket personlighet.Han bor med mig och min man och våra 3 barn. Zingo är lite som en hund, när de kommer nya folk är han alltid framme först och hälsar glatt både i prat och kel vilket många tycker är ovanligt av en katt, men siamesen  är ju  mycket social.  Han älskar att ligga på eller emellan oss och sova, att bli buren som en lite bäbis tycker han om och slappnar av helt. Zingo har alltid varit en innekatt men han har varit ute och nosat lite i koppel men tycker inte de är något vidare. Han älskar att sitta i solen och sola sig.

Zingo är van vid andra katter,  min lillasyster har katt och dom har träffats många gånger då vi har passat hennes katt. Man märker att han trivs med en kompis så de skulle han nog uppskatta, att ha någon att vara med. Barnen är lite av en favorit att leka med hemma även ligga och gosa o mysa i soffan är en favorit.

Jag önskar i första hand att hitta ett hem till Zingo i Västra Götaland och de kommer även ske på prov i den möjliga nya familjen så att de funkar och att han verkar trivas.

Verkar Zingo vara en intressant kompis så hör av dig och berätta mer om dig!

Jag nås på:  kakan_k83@hotmail.com

Mvh Karin och Dan

Annons:
PrinsessansMamma
2013-03-25 13:25
#1

Låter som en toppenkille och vacker är han.

Har skickat ett mail och hoppas på svar. 🙂

Nebel
2013-03-25 15:34
#2

Vilken underbart fin kille 💙!

kakan_k83
2013-04-06 18:42
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Fortfarande inget hem till våran älskade kille 😕Hoppas på något snart…

carinbrack
2013-04-06 19:54
#4

Han är såå fin!

grandma
2013-04-07 00:23
#5

Åh en sån stilig kille. Hoppas han får ett nytt hem snart.

   "   Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "

                           // Nalle Puh// 

kakan_k83
2013-06-16 18:00
#6

Trodde att vi hade hittat de perfekta hemmet till våran kille Zingo men de visade sig att de inte funka. 😕Dom hade hund som han inte kom överrens med tyvärr, så hund vill han inte ha i sitt hem. Katten dom hade blev han bra kompis med så han vill gärna ha en katt kompis🙂

Vi letar helt enkelt vidare efter ett bra hem till Zingo, sambons astma har blivit värre nu det sista så vill håller alla tummar att de löser sig snart.

Annons:
Carlitos
2013-06-16 23:43
#7

Mycket fin kille!! Hoppas han hittat ett hem snart!

[lucii]
2013-06-16 23:58
#8

Skriv i kattgrupper på fb? Finns grupper för omplaceringar.

carinbrack
2013-06-17 12:41
#9

Åh, han är inderbart vacker! Hoppas att du hittar ett bra hem snart! Det är en mardröm för oss, att nån skulle utveckla allergi, så jag kan tänka mig vilket hemskt beslut det här är för er.

gojanplum
2013-06-17 16:45
#10

Jääättefin grabb, mysig blick! Hoppas att ni hittar rätt hem åt honom.

Rithwa
2013-06-17 17:41
#11

Lycka till, hoppas din grabb får ett nytt superhem

Upp till toppen
Annons: