Kattungar till salu/sökes

Någon som väntar orientaler nu?

2013-03-25 08:43 #0 av: [kaffebönan]

Hej, jag är ev ute efter en oriental misse som sällskap och söker efter en som är leveransklar runt juni...gärna runt Västernorrland
Hona eller hane spelar ingen roll...färg: gärna bicolor, ev svart solid...
Hoppas på napp via denna sida....

Kissen kommer att få sällskap av vår huskatt... Samt massa små människor som tycker om katter😄

Anmäl
2013-03-25 08:54 #1 av: [S*Cupcakes]

Jag bor i Sundsvall och har planerade kullar så fort jag får löp på mina honor :)
www.cupcakes-cattery.se kan du finna info.

Anmäl
2013-03-25 13:01 #2 av: Lejdet

http://siames.ifokus.se/discussions/514de49ece12c46753003d28-3-veckors-bebisar?discussions-1

där har du ett gäng riktigt fina små orientaler, men Vimmerby är förstås inte i närheten direkt, men ibland kan det löna sig att åka några mil

Anmäl
2013-03-25 16:55 #3 av: [figgelina64]1

SE* Qjou´z väntar orientalkattungar långhår/korthår vecka 14 om du kikar in på min presentation på SiF finner du adress till min hemsida med massor av bilder samt min mejladress och telefonnummer

jag bor i Skövde Skaraborg

Hälsningar Lisa

Anmäl
2013-03-25 17:06 #4 av: CoralReefs

Jag har en liten tricolour hona som blir leveransklar i mitten/slutet på maj =)

Bor i Nässjö, kika in på www.coralreefs.se

Anmäl
2013-03-25 23:56 #5 av: Hightops

Har fått orientalkattungar idag och de är leveransklara lagom till midsommar veckan om allt går bra med dem! Lade in en tråd på 'Skattungar...' Vi är ute o reser o far då sambon är från Ö-sund o har ett av sina barn kvar där nere. Vi finns i Gällivare. www.hightopskennel.n.nu Mvh Cecilia.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.