Annons:
Etikettomplacering
Läst 1143 ggr
Jenny_E
3/18/13, 1:40 PM

På jakt efter en kompis!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jenny heter jag och för några månader sen fick jag en mysig kastrerad orientalhane. Han var en omplacering och kom till mig eftersom han inte trivdes med den senast tillkomna katten i sitt förra hem, vilket gjorde så han slutade äta i perioder och missade kattlådan ibland…

Hos mig har han nu varit ensamkatt och verkar ha repat sig väl. Han äter som han ska och inga olyckor har skett. Jag tror dock ändå att han skulle behöva ha en snäll kattkompis då han verkar lite överstimulerad ibland. Att roa sig med mig går bra i en stund, men det märks att han skulle behöva någon i sin egen storlek att busa med, och det är det vi hoppas hitta här :)

Min kisse är nyfiken men ändå lite av en mespropp. Favoritsysselsättningen är att gosa i knät, öppna alla garderobsdörrar när matte är på jobbet och spela fotboll med en ihoprullad strumpa som han försåg sig med sin första natt hos mig.

Jag tror att den perfekta kompisen är en vuxen katt (min kisse är nästan 5), kastrat (eller redo att bli) och snäll.

Vi bor i lägenhet, med balkong som ska nätas till våren, i Vallentuna i norra Stockholms län.

Viktigt är att en ny kisse kan flytta in på prov till en början, så att vi ser att de kommer överens!

Så om du tror att du har/känner till någon kisse som skulle gilla att komma hit och öppna alla dörrar, jama mitt i natten och allt annat som hör ett gott kattliv till - hör av dig!

Jag nås på mail: jenny_ehn@hotmail.com

Vänliga hälsningar Jenny

Annons:
Missannas
3/18/13, 4:24 PM
#1

Vilken bra och välskriven annons 🙂 trevligt med en bild på er båda.

Lycka till i sökandet efter en passande kompis!

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

Upp till toppen
Annons: