Annons:
Etiketttillsalu
Läst 1353 ggr
NoOrilux
2013-03-09 17:04

Colargol søker nytt hjem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jeg er en stor liten pojke som søker nytt hjem. Mine 4 andre søsken er allerede tinget og jeg som er den store flotte pojken vet nog at min nye familie er der ute en plass. Er det deg som leser nu kanskje?

Jeg er født 11.12.2012 og min mamma heter (N)Blue Heart's Ferrari og min pappa heter NO*Whinerz Balder. Jeg er sortspottet orientalsk korthår, OSH n 24 og syns selv at jeg er hur pen som helst. 

Her er min tavle

Min matte lurer litt på om jeg har litt slappe muskler i øynene slik at jeg sjeler, men jeg bryr meg fint lite om slikt. Dyrlegen kikket på meg og sa at det kan hende at jeg vokser det av meg og at hun slett ikke kunne si 100% at jeg faktisk sjeler. Kan hende det bare er når matte stikker kamera helt opp i mitt ansikt at jeg sjeler 🤔 

Ellers kommer jeg med mine to vaksiner, kjøpekontrakt fra NRR, stamtavle, ett teppe min matte har virket til meg, litt leksaker, litt mat og mine foreldre er begge PRA negative.

Nå har det seg slik at jeg kan få sitte på til Sverige den 29.mars om nogen i Sverige ønsker seg en fin pojke som meg. Da skal matte til Strømstad og så nordover til Charlottenberg. Men så skal min syster Catarina nedover til Skåne, og selv om hun da er litt lei av sin busbror har hun sagt at jeg kan få reise med dem om min familie finns nedover der? 

Jeg har vokst opp med hunder, så jeg vet hvordan jeg skal gjøre meg til venns med dom. Matte sier jeg en blid, rolig og snill pojke som er størst i kullet mitt. 

Legger ved et foto av meg. Min matte tar altfor mange bilder av meg, men hun har dom på facebook. Om du vil se flere så rop ut.

Annons:
NoOrilux
2013-03-09 17:09
#1

Kanskje dere kan se bilder av meg via denne linken til mitt album på Facebook? 

SacredSouls
2013-03-09 18:52
#2

❤️ Så skjønn

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

[lucii]
2013-03-09 21:30
#3

så vacker <3 Men jag söker en hona tyvärr.

Valyria
2013-03-10 08:59
#4

Haha, min dotter pekade och sade "vill ha" ;-)
Tyvärr har vi inte råd med inköps summan för till tillfället.
Hoppas er vackra misse hittar ett kärleksfullt hem😍

Garmabias
2013-03-10 09:07
#5

En riktig liten goding❤️Väldigt lik far sin.

Nebel
2013-03-10 23:32
#6

En superfin kille, lyllos de som får tillökning av honom i familjen ;)!

Annons:
NoOrilux
2013-03-15 14:38
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Colargol leter fortsatt etter nytt kne å myse på

lynxlo
2013-03-15 15:58
#8

Så hiskeligt söt han är!

Lo- Moderator och Medarbetare Siames IFokus

Mockfjardingen
2013-03-15 23:24
#9

Fin liten pojke! Och så bra han presenterar sig ;)

ElinaPersson
2013-03-18 01:04
#10

#7 En vacker dag blir det en oriental, han var otroligt fin, precis den färgen jag älskar! ❤️

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

NoOrilux
2013-03-18 16:27
#11

Takk for fine ord om Colargol. Nu har han funnet ett flott hjem 🙂

Upp till toppen
Annons: