Annons:
Etiketttillsalu
Läst 1500 ggr
NoOrilux
2013-02-25 18:22

NO*Orilux har kattunger til salu

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi er tre viltre og vakre kattunger som ønsker å flytte hjemmefra og kose med nye eiere. Mamma (N)Blue Heart's Ferrari og pappa NO*Winerz Balder har prøvd å lære oss opp til å bli skikkelig fine orientalsk korthår puser. Vi bor i ett lite hus sør i Norge sammen med to hunder og ett menneske som syns vi er skjønnest i verden. Vi kommer med søskenrabatt om noen ønsker seg to. 

Matmor sier at hun skal ut på tur den 29. mars mot sandefjord/strømstad, inn i sverige mot charlottenberg og så en tur forbi oslo om det er noen i den strekningen som kan tenke seg å tilby drømmehjemmet. 

Når vi er klare for å forlate mamma er vi 14 uker, registrert i NRR med stamtavle, har fått vaksiner, ormekurer, identitetschip og helseattest fra veterinær. 

Vi som er tilsalgs er
NO*Orilux Catinka OSH f
NO*Orilux Catarina OSH f
NO*Orilux Colargol OSH n 24 

Vi blir 12 uker 5.mars.

Stamtavlen finnes her

Både foreldrekatter er PRA frie

Send meg gjerne en meddelande her eller en email til elin.pedersen@gmail.com om det er noe du lurer på om disse tre

Første bildet er at Catinka

Annons:
NoOrilux
2013-02-25 18:24
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Her ett kort på Colargol som er en buspojke som kun er til kos fordi jeg er usekker på han sjeler. Det er ikke mye, men i enkelte situasjoner kan det se ut til at han gjør det.

NoOrilux
2013-02-25 18:24
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Sist men ikke minst ett kort på Catarina

Nebel
2013-02-25 19:14
#3

Vilka fina ungar och vilken blick Catarina har 💓! Hoppas de snart finner goda nya familjer!

ElinaPersson
2013-02-25 23:25
#4

Colargol var ju riktigt läcker!! 😍

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

gojanplum
2013-02-26 11:02
#5

Dom är fina alla tre, men lilla Catinka är nog min favorit. Jättesöt liten kattflicka! ❤️

NoOrilux
2013-02-26 11:20
#6

Takk :) Skulle ønske jeg kunne beholde alle sammen, men tror nok heller de blir glade om de finner sine nye hjem

Annons:
GunillaSverkersson
2013-02-26 11:51
#7

Jätte söta tjejer

Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss   www.broddans.se Glad

Garmabias
2013-02-26 20:45
#8

Dom är så fina alla tre🙂 Lycka till med att finna riktigt fina hem till dina små. Du har "fullproppat" dem med kärlek och finaste omvårdnaden. Den som får bli ny ägare kommer att bli tacksam.

NoOrilux
2013-02-28 10:26
#9

Takk for pene ord :)

Catinka er nå booket, mens Catarina og Colargol fortsett er til salgs til rette hjemmene

Upp till toppen
Annons: