Kattungar till salu/sökes

NO*Orilux har kattunger til salu

2013-02-25 18:22 #0 av: NoOrilux

Vi er tre viltre og vakre kattunger som ønsker å flytte hjemmefra og kose med nye eiere. Mamma (N)Blue Heart's Ferrari og pappa NO*Winerz Balder har prøvd å lære oss opp til å bli skikkelig fine orientalsk korthår puser. Vi bor i ett lite hus sør i Norge sammen med to hunder og ett menneske som syns vi er skjønnest i verden. Vi kommer med søskenrabatt om noen ønsker seg to. 

Matmor sier at hun skal ut på tur den 29. mars mot sandefjord/strømstad, inn i sverige mot charlottenberg og så en tur forbi oslo om det er noen i den strekningen som kan tenke seg å tilby drømmehjemmet. 

Når vi er klare for å forlate mamma er vi 14 uker, registrert i NRR med stamtavle, har fått vaksiner, ormekurer, identitetschip og helseattest fra veterinær. 

Vi som er tilsalgs er
NO*Orilux Catinka osh f
NO*Orilux Catarina osh f
NO*Orilux Colargol osh n 24 

Vi blir 12 uker 5.mars.

Stamtavlen finnes her

Både foreldrekatter er PRA frie

Send meg gjerne en meddelande her eller en email til elin.pedersen@gmail.com om det er noe du lurer på om disse tre

Første bildet er at Catinka

Anmäl
2013-02-25 18:24 #1 av: NoOrilux

Her ett kort på Colargol som er en buspojke som kun er til kos fordi jeg er usekker på han sjeler. Det er ikke mye, men i enkelte situasjoner kan det se ut til at han gjør det. 

Anmäl
2013-02-25 18:24 #2 av: NoOrilux

Sist men ikke minst ett kort på Catarina

Anmäl
2013-02-25 19:14 #3 av: Nebel

Vilka fina ungar och vilken blick Catarina har 💓! Hoppas de snart finner goda nya familjer!

Anmäl
2013-02-25 23:25 #4 av: ElinaPersson

Colargol var ju riktigt läcker!! Kär

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

Anmäl
2013-02-26 11:02 #5 av: gojanplum

Dom är fina alla tre, men lilla Catinka är nog min favorit. Jättesöt liten kattflicka! Hjärta

Anmäl
2013-02-26 11:20 #6 av: NoOrilux

Takk :) Skulle ønske jeg kunne beholde alle sammen, men tror nok heller de blir glade om de finner sine nye hjem

Anmäl
2013-02-26 11:51 #7 av: GunillaSverkersson

Jätte söta tjejer

Anmäl
2013-02-26 20:45 #8 av: Garmabias

Dom är så fina alla treGlad Lycka till med att finna riktigt fina hem till dina små. Du har "fullproppat" dem med kärlek och finaste omvårdnaden. Den som får bli ny ägare kommer att bli tacksam.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.