Annons:
Etikettomplacering
Läst 2475 ggr
barkens
1/20/13, 7:14 PM

Mor och son omplaceras

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Två siameser omplaceras snarast möjligt pga flytt. Kastrerade, chipmärkta, försäkrade i Agria.

Tindra (S*Di Novus Hey You) bruntabbymaskad, 3 år samt

sonen Teddy (SE*Solhavets Owen Hunt), chokladtabbymaskad, 2 år.

De har helt underbara och speciella personligheter. Är väldigt sociala så som siameser är, och älskar sina människor. Omplaceras endast tillsammans och till ett livslångt hem. Vana med stor hund, som är deras bästa vän (men har ni hund bör den också vara kattvan förstås). 

Pris kan diskuteras, det viktigaste är att de får ett bra hem. 

Maila: sonnerhav@gmail.com eller ring/sms:a: 0738125897 (Kan inte alltid svara, men prata gärna in isåfall).

//Therese, SE*Solhavets

Annons:
barkens
1/20/13, 7:16 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Tindra (har tyvärr ingen bild där man ser hennes jätteblå ögon tydligt, men de är såå vackra!)

barkens
1/20/13, 7:16 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Teddy

barkens
1/22/13, 10:16 PM
#3

*puffar upp denna då de är i akut behov av nytt hem! Hoppas att även om alla här har "fulla hus", kanske någon känner någon som kan tänka sig öppna sitt hem för två underbara själar..? Hoppas.

Nilla
1/23/13, 5:26 PM
#4

Så tråkigt att du behöver omplacera dem.

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Missannas
1/23/13, 7:23 PM
#5

Vad tråkigt att de inte kan flytta med, hoppas du hittar ett fint och bra hem åt dem.

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

barkens
1/28/13, 7:31 PM
#6

Teddy & Tindra har flyttat idag, det skär i hjärtat eftersom jag själv fött upp Teddy och stödmatat honom som liten bebis. Och han har såna små egenheter för sig- som att öppna dörrar, som att hälsa godmorgon varje morgon genom att sätta sig i min ansiktshöjd på sin klöspelare och jama ljudligt och se mig in i ögonen, och så kan han klappas när han är på det humöret, då stryker han en försiktigt på kinden med tassen och spinner. En riktigt speciell myskille som jag kommer sakna resten av mitt liv. (ja och Tindra också förstås, coola tjejen). Men jag vet att de får de jättebra.
<3 Gråter

Annons:
GunillaSverkersson
1/28/13, 8:42 PM
#7

Vad bra att de fått ett nytt hem.Glad Det är ju fint att de får flytta tillsammans.  Men jag förstår att du är lite ledsen. Kommer ihåg när du lämnade fina Tindra hos Kelso.

Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss   www.broddans.se Glad

Nebel
1/29/13, 12:49 AM
#8

Sorgligt med avsked men så gott att de fått ett bra nytt hem!

Upp till toppen
Annons: