Annons:
Etikettkattprat
Läst 899 ggr
Broddans
1/12/13, 10:33 AM

Mina hjärtan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kattungar i all ära, men i mitt hjärta finns dessa två damer djupt inristade för alltid!

//Emelie (syster Elvira brukar också vara inne på denna användare)

Coral Reef´s Miss Mii - Min första balines. Jag minns såväl när jag hörde av mig till Angelica och fick bilder varje vecka på Miss Mii. Jag kunde inte bärja mig. Jag kommer ihåg att jag skrev att jag ville ha en tjej med attityd, och jag har aldrig sett på maken på tuffare kattunge. Hon var ensamkatt hos mig i ungefär 3 ånader, under den tiden följde hon med mig på allting och hon älskade det. Miss Mii fick aldrig egna kattungar men har varit busmoster åt Wednesdays missungar vilket hon har gillat mycket :) Miss Mii fylde 4 år i december.

Vildbackens Wednesday - Wednesday kom från Malin och var den sötaste lilla flicka, när jag kom och hämtade Wednesday hos Malin var hon en riktig mammagris och inte riktigt intresserad av att träffa mig :) Miss Mii förstod inte att hon själv var katt och hade lite svårt att förstå att matte hade tagit hit en kattunge. Men efter ett tag gick de bättre, å nu är de som systrar. Wednesday har haft två kullar ungar och har varit en exemplarisk mamma som tagit fasta på att inte curla sina barn efter en viss ålder :P Hos min mamma bor hennes son Snake Charmer och dotter Bon Bon (som förövrigt är en precis lika bra kattmamma) Wednesday fick (efter den sista kullen) diagnosen PRA, men jag har inte märkt ett tecken på att hon skulle vara blind. Jag gör med jämna mellanrum tester. Wednesday fyller i slutet av februari 4 år.

Annons:
Broddans
1/12/13, 10:34 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Miss Mii med hennes vackra ögon

Broddans
1/12/13, 10:36 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Wednesday min "lilla" tigerflicka

Lejdet
1/12/13, 11:08 AM
#3

Dom är båda underbara! Riktigt fina Balineser! Kyss

MissMaven
1/12/13, 3:52 PM
#4

Kyss

Jelena - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

amandahurtigh
1/12/13, 4:07 PM
#5

De är så vackra båda två, KyssKyss

Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se

kalindas
1/12/13, 4:12 PM
#6

Kyss

/Elisa

Annons:
Nebel
1/12/13, 6:29 PM
#7

Så fina & #2=goaste näsan ;)!

Broddans
1/13/13, 9:09 AM
#8

#7 - Ja jag älskar hennes nos! :)

Siameshona
1/13/13, 10:15 AM
#9

Såna fina tjejer

MijmuPix
1/13/13, 11:12 AM
#10

Vilka damer! Kyss Du beskriver dem så fint!

Missannas
1/13/13, 2:46 PM
#11

Fina flickor KyssKyss

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

SacredSouls
1/13/13, 10:32 PM
#12

Kyss Så fine jenter.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

GunillaSverkersson
1/14/13, 10:02 AM
#13

Det är ju lite speciellt med de första två tjusiga damerna. Jag fick vara mycket kattvakt när de var små, för de kunde ju inte vara ensamma hemma.Flört Och när det gäller avel blir det väl aldrig som man tänkt sig, men bra ändå.

Och jag har ju de två underbara barnen nu och en hög med barn-barn.

Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss   www.broddans.se Glad

Annons:
Maria29
1/14/13, 12:37 PM
#14

Fina! Kyss

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

Upp till toppen
Annons: