Annons:
Etiketttillsalu
Läst 2367 ggr
namsooks
2013-01-07 14:38

söker efter siames el. orientalisk korthår

Hej

Jag sålde en brunmaskad siameskille i somras och han behöver nu en kamrat. De är bosatta i Norge, östfold trakten. De är mycket trevliga och måna om sina djur. Kattungen jag sålde dit har det toppenbra men behöver nu en kompis då han är olycklig efter att han säldre "bröder" i familjen inte längre finns.

Jag har tyvärr inte några kattungar själv att sälja men hoppas att det skall finnas någon passande hemma hos er. Det är väl inte jätte bråskande men Rocky saknar verkligen en vän och behöver snart ha en kompis att leka med.

Hoppas att ni kan hjälpa mig!

Tack

Mvh

Maria Fryckberg

www.namsooks.se

Annons:
AngelsCo
2013-01-07 15:24
#1

Jag har sju stycken fyra veckor gamla siameskattungar, om det är av intresse.

Sandra - moderator & medarbetare Siames iFokus

Boggsvea
2013-01-07 23:44
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Jag har en SIA n21 bruntabby Pojke. Född den 1 /11 till salu.PRA fria föräldrar.Annons finns på blocket med uppgifter om föräldrar mm.Leveransklar 26/1 2013.

Vid intresse och mer info skicka ett mail till:

boggsvea_@hotmail.com

SE*Pepparkornsögas Skrattar

[lisme]
2013-01-08 00:25
#3

Vi bor langt nord, men vi pleier å reise ned til Gardermoen når vi leverer kattunger til sør- og østlandet. Adressen til hjemmesiden vår er www.bekmoertnans.com  Mailadressen min er lisbeth.jakobsen@sbnett.no.

Vi har to blåmaskede siamesere, en gutt og en jente, samt en lillamasket orientalergutt som er født 03. desember 2012 til salgs.

Du finner annonsen vår på Finn.no her http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=38960544&kwUnica=

Vi har også en rødmasket siamesergutt til salgs, han er født 04. november 2012 og er 9 uker gammel. Her er linken til annonsen hans:

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=39013581&kwUnica=

Vi leverer kattungene ferdig grunnvaksinert (ikke vanlig i Norge), id-merket (heller ikke vanlig i Norge) og kastrert (svært få gjør det)

namsooks
2013-01-08 18:42
#4

Tack för era svar, jag har förmedlat detta och vi hoppas att de är intresserade.

Mvh

Maria

Upp till toppen
Annons: