Annons:
Etiketthälsa
Läst 3605 ggr
Tokir
12/28/12, 9:55 PM

Hes katt orolig :(

Min älskade kille försökte jama idag men det kom knappt fram ett ljud. Endast en liten tyst hes ton:( jag tycker han känns väldigt varm på ryggen med vet inte om det är inbillning. Han äter som han ska och dricker men han känns lite extra lätt irriterad på den nya lilla vet inte om han kanske är lite öm. Ska jag avvakta eller åka?

Annons:
embla2
12/28/12, 10:33 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Min han katt S*Trollmyrens Azrael kan inte heller jama. Ibland kommer det ett litet krax eller inget ljud alls. Obestämd Fast jag tycker det är lite charmitFlört. Han öppnar munnen för att jama men kommer inget ljud. Kommer nog när chippet gott ur kroppen Flört

Lilian

Nebel
12/28/12, 11:01 PM
#2

Hej! Har du tagit tempen (38-39 grader är normalt för katt)? Om han inte har några andra symptom, är feberfri, äter, dricker & går på låda som vanligt behöver du nog inte vara så orolig. Själv är jag av det sjåpigare slaget när det kommer till mina piddar så jag tycker ofta att det är skönt att ringa och rådfråga vet oavsett. Lycka till & hoppas att din gosse får ordning på rösten snart igen!

Nebel
12/28/12, 11:06 PM
#3

#1 Charmig var ordet ;), superbild på din härliga gosse!

embla2
12/28/12, 11:28 PM
#4

#3. Tack.Han är ett fint exempel på att ej kunna jamaFlört

Tokir
12/29/12, 1:00 AM
#5

jätte söt kille!

han brukar jama jätte mycket när jag kommer hem å när jag ger honom mjukmat men nu fick han inte fram ett ljud. min termometer är trasig men jag ska kila bort och köpa det i morgon.

jag har ju precis tagit hem en liten ny. från ett katteri med massa andra katter tänkte om det kan vara någon sån smitta? eller bara förkylning. hans päls har varit lite ruggig. men jag ska ta tempen å ringa in i morgon och kolla.  för övrigt är han ju som vanligt med gos apptit och allt.

det gör bara så ont i själen och jag blir så orolig när det är något med mina älsklingar!

tack för hjälpen!

kalindas
12/29/12, 8:31 AM
#6

Kan vara att han åkt på en förkylning när kompisen dragit in nya virus. Köp en temp och ta den på honom.

/Elisa

Annons:
Upp till toppen
Annons: