Annons:
Etikettkattungeprat
Läst 1163 ggr
annie-ess
2012-12-14 19:06

Min bebis, Zamirs Baffie Belzazzar!

Då sitter man på tåget hem mot Göteborg från Barbro och Zamir's uppfödning i Falkenberg med min créme OSH pojke som jag och min sambo nu blir småbarnsföräldrar till! Lyckan är gjord! Alltid älskat créme å trodde aldrig hon hade bebbar kvar men de hade hon, å denna bebisen är min min nu! Han ligger så tyst å duktigt i transportburen! :) Vill bara passa på att säga att den svartvita OSH pojken finns kvar, 16 veckor, riktigt fin, hade själv köpt han om de nu va så att jag skulle ha 2. Så ring Barbro!

Annons:
Nilla
2012-12-14 19:13
#1

Jättestort grattis! Vilken julklapp! Skrattande

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

kalindas
2012-12-14 19:48
#2

Grattis till creme killen! Glad

Har släktingar till honom här hemma. Bl.a. systern till hans mormors far. Har även halvsyskon till hans morfar. Morfar Odin har bott hos mig, men fick tyvärr flytta för nåt år sedan då han inte trivdes i stora grupper.

Min första Siames någonsin köpte jag av Barbro 1990. Glad

Sett den svartvite på bild och hade jag inte haft fullt så hade jag knyckt han direkt!

/Elisa

GunillaSverkersson
2012-12-14 20:22
#3

Grattis till en jätte fin kattungeGlad

Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss   www.broddans.se Glad

SacredSouls
2012-12-14 20:58
#4

Glad For en julepresang. Gratulerer så masse. Dere får nok en riktig fin jul kan jeg tenke meg.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

annie-ess
2012-12-14 21:38
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Tack allihopa! :) 

Ja, min Diesel, hans pappa är Bergbackens manga poseidon, och det är denna lille orientals Morfar, alltså blir Diesel farbror till denna lille ;) Bara att Diesel och Stg Pepper (lillens pappa) är halvbröder, men vem pratar i såna termer, Diesel är nu farbror ;) Världen e liten!

Min stora maine coon kille har suttit och beundrat han sen han kom hem, trots lillens fräs, så gulligt så de inte är klokt! Kyss

tuska
2012-12-14 22:14
#6

           Grattis till den fina killen.

Annons:
Garmabias
2012-12-14 22:29
#7

Grattis till lilla sötnosen och lycka till!

Förankra julgranen och göm paketsnörenaFlört

Missannas
2012-12-14 22:53
#8

Grattis till eran nya bebis Glad han är jättesöt Kyss

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

Nebel
2012-12-15 01:08
#9

Åh vilken fin kille, grattis & lycka till!

cillaroten
2012-12-15 10:49
#10

Grattis till den söta lilla gossenKyss

Helenaf76
2012-12-15 11:45
#11

Grattis till sötnosen!!!

Maria29
2012-12-15 16:03
#12

Grattis till den nya familjemedlemen!

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

MijmuPix
2012-12-16 10:07
#13

Grattis! Så söt han är Kyss Förstår att din MCO-kille beundrar honom :-)

Annons:
Siameshona
2012-12-16 11:16
#14

Grattis till er nya sötnos!!

annie-ess
2012-12-16 11:49
#15

Tack alla! 
Åh han är så himla social, totalt orädd, nyfiken, sjukt kelig, tillgiven och busig!

Inte blivit mycket sömn dessa två nätter men han har legat med oss i sängen hela nätterna, gärna tryckt så nära som de bara går.
Duschar man får man ha öppet dörren, annars blir det höögt klagomjau och han vill bara vara med där det händer saker - hela tiden!  
Han är så trygg i sig själv, och aldrig haft en katt som kommit som ny som varit så trygg och kelen som han! Jättekul.
Min MCO-kille är nyfiken och sjukt pedagogisk och går fram lugnt och tittar och luktar på den lille, men Lillaliten fräser bara oavbrutet haha.
Diesel, siamesen, fräser och har de där mjau-mot-fåglar-lätet mot den lille, men är ändå nyfiken och går fram då och då, men dem fräser mot varandra, men annars har Diesel ändå legat i mitt knä när lillen legat mellan vaderna och sovit. Men ingen har hälsat ordentligt än utan den lille är som ett plåster på oss, speciellt min sambo Kyss

Åh jag är så glad för detta lilla underverk, han är så perfekt och social och allt som man vill ha i en kisse! 
Längtar bara tills katterna hälsar ordentligt och börjar bli buddies!

annie-ess
2012-12-16 18:08
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#16

Nu har Tutte och bebis iallafall blivit vänner! Tutte har tvättat liten och nu ligger dem å sover i sängen tillsammans. 

Diesel däremot, mesen, fräser fortfarande och kvittrar sådär nivet.. men han kan inte låta bli å va nyfiken å kollar flera gånger haha

Nebel
2012-12-16 23:36
#17

Bilden till höger-SÅ mojsig! Gott att de redan blivit vänner!

Sussi89
2012-12-17 19:37
#18

Åh så ni köpte den lilla cremen, han är så fin! Grattis! Kyss Jag har hans helsyster från den kullen :)

Visst var den svartvita fin, att inte den redan blivit såld! Hade den varit en tjej hade jag nog funderat på att köpa den istället för Penny!

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind

annie-ess
2012-12-17 20:06
#19

#18

Tack! :)
hihi ja jag har följt din tråd om sys-tösen ett tag och hon är görfin :) 

Siamesen blev såld  i förra veckan så nu är det ju bara den svartvita kvar..

Jag blev så jäkla glad när jag ringde och han fanns kvar, för som sagt creme har alltid varit en dröm, och hanar är att föredra för mig, och han är ju bara allt jag söker i en katt.. så himla trygg i sig själv, självsäker, glad och kelen. Han är ett plåster deluxe alltså! Kyss

Upp till toppen
Annons: