Annons:
Etikettkattprat
Läst 1038 ggr
SacredSouls
12/3/12, 9:12 PM

Tomten Jöback og julegaver

Vi ønsker alle sammen en riktig fin adventstid med et par nisse bilder herfra Kyss

dsc-0923.jpg (650×578)

dsc-0931.jpg (500×434)

Tomtefar og hans lille hjelper

Et bilde av Sookie fra i går. Hun har spist litt mye julemat allerede Skrattande

dsc-0984.jpg (600×595)

I dag kjempet jeg meg ut i -15 kuldegrader for å hente en pakke på posten. Julepresang til pusene Skrattande Trixie fun board. De får det til jul også har vi kjøpt de gode, men dyre thrive tørkede kyllingbiter til.

Hva har dere kjøpt til pusene deres ?

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Annons:
Maria29
12/3/12, 9:40 PM
#1

Kyss På alla dina tomtar och hjälpredor..Jag har ännu inte handlat några julklappar åt vare sig människor eller djur men det blir nog Animails färdiga julpåse (har lite brist på fantasi) till katterna, om inte jag får inspiration här på SiF..

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

SacredSouls
12/3/12, 9:52 PM
#2

#1 Det var jo en kjempeide. Jeg visste ikke at de hadde julesekk,men den så super ut Glad Jeg kjøpte mitt Thrive godis fra animail. De er jo nesten umulige å få tak i så der var det eneste stedet jeg fant dem.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Carlitos
12/3/12, 10:13 PM
#3

Söta så Kyss

[lisme]
12/3/12, 10:56 PM
#4

Jöback-nissen er kjempefin, en perfekt nisse! Og julemat-Sookie kler sin flotte julematmage Flört

Missannas
12/3/12, 11:27 PM
#5

Fina bilder Line och vilken fin mage Sookie har, en sådan mage skulle min Honey också ha tycker jag Glad

Här blir det mycket julgodis till katterna i form av torkad anka och kyckling, och en ny stor puff som alla får plats i och refill till Da Bird.

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

Nebel
12/4/12, 12:18 AM
#6

Mer misse-nissar & magar åt folket ;)! Sååå fina bilder! Utöver de obligatoriska "pralinerna" och stimulansleksakerna funderar jag på en ny klätterställning/klösträd (bara jag som tycker d är svårt att hitta något så när snygga sådana ?).

Annons:
GunillaSverkersson
12/4/12, 10:55 AM
#7

Jättefina nissarGlad och blivand mamma

#6  www.katzen-deko.de

Har ju snygga träd.

Jag letar efter liknande  men lösa hyllor med bäddar att sätta upp på väggen. Är det någon som vet. De brukar sälja på utställningarna  eller är det katzen-deko som brukar sälja där

Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss   www.broddans.se Glad

Mirren6
12/4/12, 10:59 AM
#8

Nej så sött! Dina julkort är klara för i år ;)

GunillaSverkersson
12/4/12, 11:28 AM
#9

#6 petfun.de   heter det jag letade efter . Glad

Vi har långhåriga kattungarKyss hos oss   www.broddans.se Glad

lynxlo
12/4/12, 12:16 PM
#10

Vilka vackra katter! Om jag hade en tomtesäck skulle flickan med fina magen lätt kidnappas från de andra nisse-missarna. Ho ho ho!

Lo- Moderator och Medarbetare Siames IFokus

MijmuPix
12/4/12, 2:44 PM
#11

Den snyggaste julenissen jag har sett i år! Kyss Och oooh så spännande med Sookie-magen; bara en massa små röda bebbar där inne!

Du måste berätta vad katterna tycker om Trixie fun board sen! Jag har funderat på att köpa en sådan men vet inte om katterna skulle tycka den var kul eller ej? (eller om den är hållbar? Jag har en Demolitionpadda vid namn Seelia som anser att leksaker måste slitas i stycken! Seelia Barbaren!)

Nebel
12/5/12, 12:09 AM
#12

#7# Tack för tipset!

Siameshona
12/5/12, 11:44 AM
#13

Jöback är underbart stiligKysshoppas att vår tomte är lika fin

Annons:
SacredSouls
12/5/12, 8:56 PM
#14

#11 Ja jeg er veldig spent på hvordan de liker Trixie brettet. De hadde den cat it dingsen som var super populær. Men den datt i gulvet hele tiden og knuste fort Rynkar på näsan Vi har nemlig en demolition Sookie vi. River ned alt i sin vei Cool

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

cillaroten
12/5/12, 8:58 PM
#15

Vilka fina tomtarGlad

[Marro98]
12/5/12, 11:05 PM
#16

Sötisar! Kyss

Vart kan man fåtag på sånna tomtedräkter? :)

Attacks
12/8/12, 6:03 PM
#17

Finingene Kyss

#16 Man finner dem på dyrebutikker, ofte blandt hundeklærne i alle slags størrelser.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

 

Attacks
12/8/12, 6:20 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#18

I år får kattene en fancy toa jeg fant i en dyrebutikk på torsdag. Den er så fin at man kanskje bare kan bruke den på søndager? Skrattande

Nei, jeg vet ikke helt hva jeg skal med denne, men bare måtte ha den. Ellers får kattene i år en ny seng og flere leker også.

Vi har også kjøpt julegave til Tiger og Bico, og så har både Milla og Tiger vært på shopping til de yngste på 2 ben. Her liker visst kattene bedre å gi,enn å få Tungan ute

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

 

SacredSouls
12/8/12, 8:45 PM
#19

#18 Bare så super kul!!! Jeg elsker den. Du må ha den stående fremme når du får besøk Skrattande

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Upp till toppen
Annons: