Annons:
Etikettkattprat
Läst 912 ggr
embla2
11/21/12, 11:24 PM

Uppehåll

Då jag haft en diskussion med mig själv så har jag kommit fram till att jag kommer att lägga min uppfödning på is ett tag. Då jag gått igenom en stor operation o en flytt så orkar jag ej fortsätta. Har varit sjukskriven. sen i mars. Ev blir det en operation till våren igen. Kommer bara att bedriva avel på min OSH variant hane Azrael. Bor så illa att jag måste ta detts jobbiga beslut. Kanske jag kommer att ställa ut nån gång.

Annons:
kalindas
11/22/12, 4:19 PM
#1

Lycka till med din operation. Det är ju bara att börja föra upp igen om suget och orken finns! Glad

/Elisa

Lejonhjarta
11/22/12, 6:53 PM
#2

Tufft beslut men när d känns ok så har du ju all erfarenhet å falla tillbaka på. Lycka till med hälsan!Glad Den e viktig både för dig å katterna…

embla2
11/22/12, 7:31 PM
#3

Tack. Känns jätte jobbigt. Är van att klara mig själv o nu beroende av andra. Troligen blir det kvar en hona som jag vill ev ta ungar på i framtiden. Hennes helbror står till tjänst. Så i morgonen bitti flyger jag upp med dom två äldsta katterna till min son i Skellefteå. Han har tjatat längre. Känns ledsamt men skönt då jag vet att dom blir älskade hela sin livstid. :(

Upp till toppen
Annons: