Annons:
Etikettavel
Läst 831 ggr
[figgelina64]1
2012-11-17 11:23

Snart skall här släppas piller...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och det skall bli en så otroligt spännande kombination mellan så vackra Svensson och Arizona och det skulle vara lite extra krydda om det mot all förmodan damp ner en liten kanelbebis.

Arizonas båda föräldrar bär på kanel, men för spännings skull har jag inte DNA testat henne så vem vetSkrattande

Min hane Q är åter fertil så det blir att sätta upp nätdörrarna så det inte blir en felparning mellan far och dotter man vet aldrig och dem är snabba.

Det syns inte på bil men hennes ögon är underbart djupt gröna Kyss

Annons:
[figgelina64]1
2012-11-17 11:26
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

och en bild på Humlan och Arizona på favoritplatsen i vårat nya hus som dem tycker är helt fantastiskt då dem nu har kommit ner från fjärde våning till markplan, finns massor att spana på och snart även ett fågelbordFörvånad

[figgelina64]1
2012-11-17 11:29
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Lilla roliga Humlan…det var inte så bra ljus att fotografera i idag, men det fick gå ändå för jag var så sugen Flört

[figgelina64]1
2012-11-17 11:31
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Närbild på Humlan…

kalindas
2012-11-17 11:31
#4

Arizona är så vacker! Kyss

Humlan är väldigt söt hon också.

/Elisa

[figgelina64]1
2012-11-17 11:37
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Oj, det blev visst mycket Humlor idag men hon är ju lite söt och så otroligt lik sin mamma Melli när hon var liten…ingen extrem kat IV, men en kvalitativ och perfekt avelshona i mitt katteri och som partner till min hane Q…och som enda hona i B kullen var det inget att tveka på och hon är så otroligt rolig och charmig med ett mjukt fint temperament, men en liten bump på nosen så det blir bra med Q:s fina profil och bredd mellan öronenFlört

[figgelina64]1
2012-11-17 11:40
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

humlan vet vad hon vill och det vet min JackRussel Kajsa oxåKyss

Annons:
[figgelina64]1
2012-11-17 11:44
#7

Tack #4 Kalindas, jag är så glad att jag behöll henne vilket jag inte tänkt från början, men blev övertalad av mina vänner och angelica coral reef´s så det var tur… och Humlan…ja hon är för rolig hon Skrattande

CoralReefs
2012-11-17 12:51
#8

Vad jag vet så har jag INTE övertalat dig till att behålla någon av honorna du har utan var av annan åsikt.  Vad jag också vet är att vi inte pratats vid på väldigt länge då vi tänker väldigt olika när det gäller avel.

Spotless
2012-11-17 13:00
#9

#6 Vilken fullkomligt underbar bild! ♥

SE*EndlessOceans
2012-11-17 14:11
#10

Ja det ska bli väldigt spännande och det är så kul att se att de trivs i nya huset=) klart katterna ska ha kattbio<3

[figgelina64]1
2012-11-17 16:29
#11

Angelica: Ojdå det kanske blev lite fel formulerat och det gällde bara Arizona då jag var osäker på att behålla henne så fick jag stöd från dig vilket jag är otroligt tacksam över du kanske inte direkt sa att jag skulla spara henne men du hjälpte mig att se både hennes positiva och negativa sidor på ett förnuftigt och bra sätt Glad.

Jag väntar på en hane från finland då jag bytt en av mina, den är inte född ännu och jag har inte valt, men om han är i din smak och passar någon av dina honor kan du få låna honom… om det blir lång/variant vet jag ännu inte då typen är viktig.

Ja olika åsikt i avel är ju aldrig fel att ha alla är vi ju olika så det är bara positivtFlört

Ha det gott//LisaSkrattande

[figgelina64]1
2012-11-17 16:31
#12

#6 & 10, Tack

och första kattbion är hämtad och skall installeras…mitt akvariumSkrattande

Upp till toppen
Annons: