Annons:
Etikettuppfödare
Läst 3301 ggr
Mirren6
10/31/12, 1:25 PM

Stamnamn och hemsida

Hej allihopa!

Tänkte bara berätta för er att jag äntligen fått mitt stamnamn godkänt, plus att min hemsida är (typ) klar!

Numera finns SE*Nattens katteri och vi håller till i Tidaholm i Västra götaland.

Hemsidan kommer byggas på allt eftersom, men i dagsläget ser den ut såhär:

http://www.nattens.n.nu/

Ta gärna en titt och kom gärna med tips och idéer! Jag är ny, så hoppas ni har överseende ;)

Har hunnit träffa en del av er på utställningar under året och hoppas få träffa än fler på kommande tillställningar framöver. Nästa tur blir till Göteborg i december!

Vi ses!

Hälsningar Marie

Annons:
Annso_
10/31/12, 6:44 PM
#1

Jätte fin hemsida !! :D
Fungerar dock på en liten detalj

  • Hem

  • Om oss

  • Katterna

  • Planer

  • Kontakt

  • News

    Tror det blir snyggast om allt står på svenska eller engelska :) Ist för att ha en lite krakep eng sist :)

[lisme]
10/31/12, 8:15 PM
#2

Fin hjemmeside! Jeg leste litt på de forskjellige emnene på siden og føler behov for å kommentere et utsagn. Du skriver at dere ikke skal ha flere kull i året fordi dere ikke vil være en kattunge fabrikk. Ser du virkelig på oss som har mer enn et kull i året som produsenter av kattunger i en fabrikk? Og at våre kattunger ikke blir tatt våre på denbest mulige måten der alle får det de trenger? Sånne uttalelser er med på å opprettholde "vanlige menneskers" fordommer mot rasekattoppdrett, og det er veldig skuffende å oppdage på ei hjemmeside til en oppdretter

[figgelina64]1
10/31/12, 9:37 PM
#3

Grattis Marie och vilket fint namn och vi ses i Gbg Kyss

Mirren6
11/1/12, 10:13 AM
#4

#2 Åh, men det var inte alls så jag menade! Men när du säger det kan jag förstå att det kan uppfattas så. Dåligt formulerat av mig. Jag menade helt enkelt att jag inte ska ta på mig mer än jag klarar av. Att jag med min nuvarande livssituation inte skulle klara av ett tiotal katter utan kommer hålla mig till en lite mindre uppfödning. Om jag gjorde det skulle det min upfödning inte bli sund för mig eller katterna utan snarare en kattungefrabrik. Därav ordet. Den där texten får jag uppenbarligen ändra så att inte fler tar illa upp.

#1 Tack! :) Du kan ha en poäng där.. Hade en tanke om att lägga upp nyheterna både på engelska och svenska sen, så därför blev det "news". Får se hur jag gör..

#3 Tack Lisa! :)

Annso_
11/1/12, 10:26 AM
#5

Ja du gör ju precis hur du vill, men även om DU har en tanke bakom det så är det ju det ingen jag som läsare vet om… Det är ju en mindre grej egentligen men jag skulle absolut valt att ha allt på samma språk, annars ha både svenska och engelska..Om du ändå ska ha allt på Svenska så skulle jag om jag pratade engelska inte vara så intresserad av att bara kolla på nyheter eftersom jag iaf inte förstår något annat av sidan…

Mirren6
11/1/12, 11:05 AM
#6

#5 Du har nog rätt! Det blir kanske bara konstigt. Kanske tar tag i det längre fram och skriver om allt till engelska, men just nu är det ändå svenska som gäller. Det blir nog "nyheter" ändå :)

Annons:
prodigy
11/1/12, 3:10 PM
#7

skriver här med…

Stort grattis till stamnamnet och en jättefin sida Marie! Glad

Jag tycker den är tydlig och enkel att hitta på! Mao och Ella är så vackra, vi har ju särskilt suttit och njutit av de nya bilderna och filmen på vår lilla Minsting/Mao, jättekul att se skönheten/busfröt!

Stor kram och lycka till i helgen nu!

/Lisa

Annso_
11/1/12, 3:15 PM
#8

Jag måste faktiskt såhär i efterhand berömma dig igen för en grymt bra sida, håller med #7 , den är jätte tydlig och enkel att titta på..
Samtidigt som den verkligen har sin egna personliga touch..

Tror faktiskt att det är den bästa sidan jag kollat på i katt sammanhand

Mirren6
11/1/12, 4:37 PM
#9

#7 Tack så mycket Lisa, vad glad jag blir att du tyckte om den! Ska lägga ut lite fler bilder på katterna allt eftersom, så du får lite mer "ögongodis" att titta på ;)

#8 Tack så jättemycket!! Du ska bara veta vad glad jag blir :)

origirl
11/1/12, 8:14 PM
#10

Flott hjemmeside :)

[figgelina64]1
11/2/12, 7:26 AM
#11

Nu har även jag varit inne och kikat runt på din hemsida och skriver som ovan att det är en jättefin och välplanerad sida och så fina katter, bra jobbat Skrattande

Mirren6
11/3/12, 7:06 PM
#12

#10 Tack :)

Och tack Lisa! :)

Upp till toppen
Annons: