Annons:
Etiketttillsalu
Läst 1091 ggr
[lisme]
2012-10-16 22:23

Vi leter etter nye slaver!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi er 3 kattunger som er 12 uker gamle (født 22.07.2012) som gjerne vil bytte ut de slavene vi har nå med nye og sprekere utgaver Flört

Vi er 2 gutter og 1 jente:

(N) Bekmørtnans Cool Vibes (BAL n) - jeg er en stor og sterk gutt som er flink til å lekeslåss med både store og små. Mammaslaven min sier at jeg har verdens beste pels og de lengste værhårene hun har sett! Profilen min er visstnok veldig bra, øynene mine er mandelformet og fint plassert men de kunne visst ha vært mørkere blå

(N) Bekmørtnans Hellrazor (BAL n) - jeg er litt mindre enn broren min, men heldivis ikke den minste for det er søsteren min Skrattande Jeg er også en liten tøffing, og når jeg klarer å lure en av menneskeslavene mine inn på kjøkkenet sitter jeg bak dem på to bein mens jeg slår med de pusemyke potene på ankelen til slaven. Slavene mine synes det er så søtt at jeg ikke bruker klør når jeg gjør det, det er visstnok veldig mykt og deilig (hva gjør man ikke for å få noe godt?!)

(N) Bekmørtnans Metal Queen (SIA f var) - jeg er den minste av kattungene, men den tøffeste og sterkeste. Jeg vinner som regel når vi lekeslåss, og jeg gir meg ikke før en av brødrene mine sutrer Tungan ute Jeg har kort fin pels, litt runde øyne med ok farge og jeg er både høyt og lavt, ei aktiv jente som elsker å spise rått kjøtt.

Vi ble født 22.07.2012, og er klare til å flytte om noen få uker. Vi skal først på utstilling i Oslo, så drar vi på nye eventyr! Med oss har vi stamtavle, helseattest, vi er idmerket med mikrochip, ferdig grunnvaksinert og kanskje noe spennende til oss som vi skal spise i det nye hjemmet vårt Cool

Stamtavlen vår er her: http://www.pawpeds.com/db/?a=p&id=1110158&g=5&p=sia&date=iso&o=ajgrep

Mamma og pappa er testet og funnet negativ for FIV/FeLV/PRA/Giardia/TF

Menneskeslavene som vi har nå sier at vi kan bli fraktet av dem til Sverige og de kan kjøre så langt som til Umeå med en av oss om den nye slaven vår bor der. Du får kontakt med slaven vår på e-mail: lisbeth@bekmoertnans.com

Først kommer det et bilde av meg, Cool Vibes

Annons:
[lisme]
2012-10-16 22:24
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Så kommer jeg, Hellrazor!

[lisme]
2012-10-16 22:24
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Desserten kommer til slutt, selvfølgelig! Det er min tur nå hilsen Metal Queen

Broddans
2012-10-16 22:30
#3

åh!! Hellrazor var nog den gulligaste balinutten jag sett på väldigt länge Kyss

kalindas
2012-10-17 19:37
#4

Kyss

/Elisa

[lisme]
2012-11-07 13:43
#5

Takk!

Nå  har de funnet sine nye slaver, Cool Vibes og Metal Queen skal bo sammen Skrattande Hellrazor skal bo sammen med 3 Boerboel tisper, så han vil få det travelt Tungan ute

MalinL
2012-11-07 15:19
#6

Kyss

Annons:
Upp till toppen
Annons: