Annons:
Etikettomplacering
Läst 3258 ggr
Mockfjardingen
2012-10-02 12:30

Vacker orientaltös säljes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag söker nu ett nytt hem till min älskling Nirvana. Hon är en chokladtickad orientalflicka som är född 2011-11-18.
Hon var tänkt att vara avelshona, men så fick hon en sternumkrok så då skulle hon få stanna som kastrerad kelgris. Men nu verkar det som om mina andra katter har bestämt annorlunda. De mobbar henne och hon blir bara mer och mer rädd och ensam, och det är med sorg i hjärtat som jag inser att hon skulle ha det bättre hos någon annan.

Hon älskar att ligga på rygg i famnen och bli kliad på magen och snutta på sin svans. Får hon dessutom ligga i sängen så är lyckan fullkomlig! Hon spinner på både ut-och in andning så man inte kan sova, men det är det värt :)

Jag tror att det hem hon söker är utan små barn och hundar, och med en eller max ett par katt-kompisar som är trygga och inte retar sig på en lite osäker katt. Hon har just nu inte mycket förtroende för andra katter och behöver få vara lite i centrum, få busa och kela som vilken katt som helst.

Hon är kastrerad och om intresse finns men inte några kattkompisar hemma, så har hon för ca en vecka sedan blivit storasyster till några små orientalbebisar. De tar hon hand om som en god syster..!

Pris: 4000:-, endast till salu till rätt hem.

Annons:
kalindas
2012-10-02 12:44
#1

Jättefin! Kyss

/Elisa

hannele44
2012-10-02 12:47
#2

Väldigt vacker tjej

cillaroten
2012-10-02 13:45
#3

Vilken skönhetKyss Lycka till att hitta rätt hem!!

Missannas
2012-10-02 14:07
#4

Åh! Hon är jättefin! Kyss Lycka till med att hitta rätt hem!

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

Millimina
2012-10-02 14:52
#5

Goaste Nirvana… <3 Myspropp nr 1!

Francis23
2012-10-03 23:26
#6

Vilken vacker katt! Vi är intresserade av Nirvana, vi har en Cornish Rex hane på 13 år som blev ensam förra hösten när hans oriental vän gick bort. Det finns även två barn i familjen som är väldigt snälla mot katter. Maila gärna mig om du tycker det låter intressant.

info@helenablomqvist.com

Annons:
Upp till toppen
Annons: