Annons:
Etiketttillsalu
Läst 1020 ggr
embla2
9/16/12, 3:59 PM

Söker Fodervärd

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Omg till min avelshane S*Merlions NoWay Noah. Han är pappa till 3 kullar och är för tillfället chipad.

Ska gå i avel nästa år då jag har några bokningar på honom sen kommer han att kastreras när han går över till fodervärden. Du får gärna vara intresserad av utställning. Ett cert till sen är han Champion.

Han är välrldens mys propp. Noah är lätta att ha att göra mig. Inga problem att bada o klippa klor. Älskar alla o vill vara alla till lags.

Anledningen till att jag lämnar honom på foder är att jag har en son efter honom som är lika mysig i psyket men är OSH b24 var.Hans son S*Trollmyrens Azrael kommer att gå vidare med Noahs linjer.  Vill ej ha 2 hanar hemma o sen blir tyvärr ej livet som man tänkt sig.

Vi finns i Blekinge.

För mera info maila eller ring:

Mail: trollmyrens@hotmail.com

mobil: 0702742316

Annons:
Millimina
9/17/12, 4:27 PM
#1

Har haft denna underbara kille inneboende i mitt kök och han är nog en av de trevligaste katter jag någonsin träffat!

Han ÄLSKADE att ligga på rygg i mitt knä och bli killad på magen! Han spann så mycket så det blev på både ut och in andning. Flört

Du som kan tänka dig att öppna ditt hem för denna prins kommer få en helt otroligt trevlig och mysig gos kille!

Grattis kan jag bara säga, du drar då högsta vinsten!

Nilla
9/18/12, 8:55 AM
#2

Var noggrann med att upplysa det nya hemmet om vad det innebär att ha en fertil hane. När chippet ska bort och han börjar träffa honor, kan det bli slitsamt för nya ägaren. Det där är ju dock individuellt.

Håller tummarna! Glad

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Millimina
9/18/12, 1:11 PM
#3

Han  har som sagt bott i mitt kök och jag hade tre som löpte när han var hemma. Men han strilade inte en enda gång!

embla2
9/18/12, 2:56 PM
#4

#3. Ja precis han har aldrig strilat o det har aldrig luktat hanpiss. Men han kanske blir annorlunda nästa gång han är fertil.

Upp till toppen
Annons: