Annons:
Etikettavelshane
Läst 1502 ggr
Nemosos
9/13/12, 9:00 PM

Hankatt sökes tills i april

hej hej alla!

Våran lilla Nam Sooks Lilly Rose söker nu en pojke för en träff.

Vi söker i första hand en RÖD SIAhane som är PRA FRI. Även sys och orh :).

Om ni har någon eller vet någon tveka inte att höra av er. Även om ni har frågor eller funderingar. Vi svarar så fort som möjligt :)

Om ni behöver referens så prata med Good Wibes, Liljekattens, lejonhjärtas, kalindas eller Sunna Souls.

Tack på förhand

Mvh Mikael, Anna, Steve, Sockan och småbebbarna :)

Annons:
kalindas
9/13/12, 10:23 PM
#1

Men jag kommer ju bara säga att ni är elaka människor som misshandlar era katter juuu! FlörtTungan uteOskyldig

Allvarligt talat så ska jag hålla koll. Finns ju den röde OSH killen här nere som är pappa till Kerstin senaste kull. Tror att han bara är chipkastrerad.

Röda eller creme siameser har jag sämre koll på tyvärr.

/Elisa

Lejonhjarta
9/13/12, 11:13 PM
#2

Jepp, han e bara chippad. Å så jäkla trevlig i temperamentet så d var nästan att vi behöll honom. Hade ja inte varit så dum så ja sa vart vi bodde så hade vi glömt lämna tillbaka honom.Flört En redig vacker pussgurka!Kyss Sen kommer kanske sonen från den kullen, Petit, eller Nisse som han nu heter att gå i avel lite… Ni träffar honom på Varbergsutställningen förhoppningsvis. Bor utanför GBG.

Wikrita
9/14/12, 4:37 AM
#3

Men hvorfor blande inn søskenraser på en katt har kun siam i stamtavlen?? Så sjelden det er, bør det ta vares på. Hvis du ønsker deg sys og osh burde du vel heller bruke en annen hunn, som er ment å avle på disse rasene.

GoodWibes
9/14/12, 4:08 PM
#4

#3 Det gjør de da som de vil med. Og det står at de i første omgang søker etter en SIA. Men gode hannkatter, som dessuten lånes ut, og har en stamtavle og utseende som passer, vokser ikke på trær. Og i tillegg skal denne hannkatten også ha en rein SIA-stamtavle da. Sockan er ung, og kan nok få flere kull fremover, så om de denne gangen velger en OSH/SYS, er det ikke verdens undergang. Og det er ikke "bare til å bruke en annen hunn", når man ikke har en annen hunn…

Nemosos
9/15/12, 1:25 PM
#5

#3 Vi har alla olika tankar kring detta. Precis som #4 skriver är det inte lätt att hitta dessa hanar, speciellt inte nu när PRA-problematiken uppdagats och det är en ytterligare parameter att ta hänsyn till.

Upp till toppen
Annons: