Annons:
Etikettomplacering
Läst 2915 ggr
Kaye
8/24/12, 4:53 PM

Sökes: Vuxen oriental

Jag söker en äldre oriental, helst över eller runt två år. Hona eller hane spelar ingen roll, dock gärna kastrerad.
Jag är inte intresserad av utställning eller avel, enbart till sällskap. Har ingen möjlighet att ha missen ute mer än i koppel.

Hemma finns det en nioårig orientalhona, Clottan, och en fyraårig blandrashund.
Clottan har alltid bott med andra katter. Just nu har vi en tvåårig katt hemma på prov, men hon funkar inte alls med hunden så hon får flytta tillbaka. Det skär i hjärtat att ta ifrån Clottan sin nyfunna vän, så hoppas kunna hitta något här.
Hunden funkar i princip alltid med katter, så länge de inte tar till nävarna (han blir rädd och mår inte alls bra). Så vi söker helst en hundvan katt.

Jag jobbar kväll fyra dagar i veckan, så är hemma ganska mycket. Emellanåt finns som sagt både hund och katt som sällskap.

Vi bor ca 9 mil norr om Göteborg, men jag är beredd att åka en bit för rätt misse. :)

Annons:
namsooks
8/24/12, 5:42 PM
#1

hej vi har två siameser som letar hem. en hona och en hane.

om det skulle vara intressant, kontakta mej gärna.

Mvh

Maria Fryckberg

www.namsooks.se

hockeytroll
8/29/12, 9:32 AM
#2

Hej, har ingen orientalare, men en underbar siamespojke! Kolla http://siames.ifokus.se/discussions/503c845fd3b4fd5cb2000748-siameskille-vill-ha-kompis?4d71254ab9cb462141048f9b-1  och hör av dej om du är intresserad!

Mvh Emma

Millimina
8/29/12, 12:25 PM
#3

Kolla in tråden: "Söker ny personal" Glad

prodigy
8/30/12, 2:01 PM
#4

Har skickat ett pm till dig!

Mvh/Lisa

Kaye
10/8/12, 6:49 PM
#5

Nu har Kakan flyttat hem till oss, hon stortrivs!:) tack alla som hörde av sig!

kalindas
10/8/12, 7:40 PM
#6

Kul att höra. Glad

/Elisa

Annons:
Upp till toppen
Annons: