Annons:
Etiketthumor
Läst 2355 ggr
Nilla
8/4/12, 12:17 PM

Baksidan med kattägandet.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Visst finns det en baksida med att vara "kattägd"? Den blir smärtsamt tydlig när man svänger fötterna över sängkanten och sätter fötterna i en iskall kattspya.

Bilder från fotoakuten.se, freepic etc.

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Annons:
[lisme]
8/4/12, 1:17 PM
#1

Morsom test! Siden vi ikke har katter på soverommet, er ikke alle spørsmålene relevante for oss Cool

[Highonbluetomorrows]
8/4/12, 4:22 PM
#2

Eller när foten åker ut från täcket och man genast har en katt som jagar lilla fossingen.. aj aj aj!

ChristinaSwe
8/4/12, 6:39 PM
#3

eller när man har ont i ryggen och 2 katter tränger undan en från värmedynan

Annica-H
8/4/12, 7:00 PM
#4

Haha… kul test :)

Eller när man blir väckt av ett gosedjur som slängs i ansiktet, som först fått bada i vattenskålen.

Rokkur
8/4/12, 10:51 PM
#5

Eller blir väckt av att en katt lägger av en riktig syinkare i ansiktet på en!Skrikandes

"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."

Alice Walker

Rokkur
8/5/12, 7:41 AM
#6

stinkare ska det ju stå ;)

"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."

Alice Walker

Annons:
Emo
8/5/12, 8:14 AM
#7

1 rätt. Då har jag haft tur med de katter jag haft. Saknar katt nu, men den sista fick också bli den sista.

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Garmabias
8/5/12, 11:13 AM
#8

När katterna tagit som sin stora uppgift att agera väckarklockor. Man SKA alltid vakna kl 06.00!

Nilla
8/5/12, 1:07 PM
#9

#8

Mina katter kommer mitt i natten med sina leksaker och lägger på min kudde. -Nu ska vi apportera! Vakna!

På morgonen hittar jag äcklig svart pälsspindel och blöta hårsnoddar under kudden.

Skrattande

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

kalindas
8/5/12, 3:12 PM
#10

#9
Så gör Elliot också! Oftast med hoprullade foliebollar, som han älskar.
Men nyligen vaknade jag av att han lekte med en Metacam flaska i sängen, han har börjat plundra papperskorgarna…Obestämd

/Elisa

Rokkur
8/5/12, 3:40 PM
#11

En av mina små pälsklingar hade häromdagen rivit sönder en soppåse med blöjor i! nerbajsade blöjor på halgovet, trevligt!!! Skrikandes Luktar ju iofs lite fil om det, men ändå!

"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."

Alice Walker

berthagenn
8/5/12, 5:37 PM
#12

För mig är det helt klart allt släpande med kattsanden. :)

Nilla
8/5/12, 5:57 PM
#13

#12

Jag håller med. Mina armar är så uttöjda, att knogarna släpar i backen. Det är ett släpande IN med sanden och ett släpande UT.

Skrattande

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Annons:
[lisme]
8/5/12, 6:32 PM
#14

Det verste med å ha flere katter, er sykdom…. Alt det andre er bare moro!

SacredSouls
8/6/12, 12:54 PM
#15

Skrattande Haha så kul test Nilla. Det eneste jeg faktisk ikke gjør er å få tett toa. Jeg spoler aldri ned kattsand der. Men det kan ha noe med at jeg har tur på neste spørsmål.Nemlig at min gubbe går ut med den stinkede kabel i søpla Skrattande

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

berthagenn
8/6/12, 2:13 PM
#16

Kom på en sak till. När jag funderar långt in i framtiden och man vet att om 10 år är inte xx och xx där mera….Mitt hjärta blir så tungt då. Älskar ju dem och vardagen är så präglad av dessa små bebbar.

Vill ju att vi ska ha de mysigt för all evighet. jaja, nu njuter vi av dem eller hur?Kyss

Så döden är det värsta. Gråter

Som tur är har jag världens goaset veterinär här i Malmö (Jiri Hospes 040-26 25 80). Han kom hem till mig och avlivar när det behövs. Men så hemskt jävla upplevelse varje gång….Fy faen.

Upp till toppen
Annons: