Annons:
Etikettutställning
Läst 1391 ggr
lailaj
2012-07-30 12:22

En fråga ang skynken

Hej.

Jag har beställt nytt bur skynke från Janitas Design.Jag fick frågan om jag ville ha det delat bak så att besökarna kan se katterna på baksidan.Hur har ni på era skynken?

//Laila

Annons:
Lejonhjarta
2012-07-30 12:42
#1

Skall själv sy nya nu och jag skall sy mina delade bak så jag kan dela dom om jag behöver… En av våra kattklubbar har sina utställningar på det viset. Och vill man inte ha dom delat bak så är det ju bara att dra ihop dom. Bättre att ha om man behöver å inte använda det än tvärt om…Glad

Nilla
2012-07-30 14:37
#2

Vet att man ska värna om besökarna, men vilken trygghet får katten med delad baksida? Människor både fram och bak…

Obestämd

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

lailaj
2012-07-30 14:40
#3

Men nu blev jag så osäker hur jag ska göra.Obestämdhmm får fundera lite till.

Hade inte i min tanke på det innan hon frågade tog förgivet att folk bara tittade på framsidan.

Maxima06
2012-07-30 14:59
#4

I Tyskland har man öppet både på framsidan och baksidan, trodde mina katter skulle reagera på det men de vart stencoola!

Lejonhjarta
2012-07-30 17:06
#5

Den klubben runt Uppsala m omnejd som har utställning hos oss dom har den öppna delen mot publiken och den stängda mot ägarsidan, man är "inte i vägen" för besökaren och tvärt om… Då är det bra att ha en öppning i skynket även bak så man lätt kan dra undan när man skall ta ut katten. Kan ju vara fördraget annars. Ingen nackdel att ha det delat bara en fördel när det behövs. Vem vet du kanske hamnar på en sådan utställning.Flört

Rithwa
2012-07-30 18:09
#6

Skulle jag beställa ida skulle jag ta delad baksida, det verkar praktiskt och om du åker till utlandet där man skall se på baksidan har du inga bekymmer. Och det går bra att använda som det är. Smart ide att ha delad baksida

Annons:
Upp till toppen
Annons: