Annons:
Etikettomplacering
Läst 3209 ggr
Mockfjardingen
2012-07-09 00:03

Söker ny personal..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Två kastrerade honor, en siames och en orientaldam, söker ny personal. Den gamla personalen har skaffat sig egna avkommor varav den ena verkar vara allergiskt emot katter och eftersom det är dem som står för hyran så behöver damerna flytta.. De kommer att bli mycket saknade och det är med sorg i hjärtat detta ska ske.. Det är mycket viktigt att de hittar rätt hem, kanske du har det?

Den ena damen heter S*Mockfjärdingens Aerobic Asta, SIA f. Och den andra heter S*Mockfjärdingens High Healed Hinxie, OSH f. De ska båda flytta ihop till ett hem utan små barn och hundar.

På min hemsida finns en mer utförlig beskrivning av de två underbara damerna, och kontakt till Sandra (ägaren) kan göras genom att maila/ringa mig så får ni hennes mailadress. www.siameser.se (omplaceringar)

Katterna bor i Göteborg men transport till annan ställe kan ske lätt. Det viktigaste är att hitta rätt hem..!

Vill bara hjälpa mina gamla kattungeköpare.. Ibland blir inte livet som man tänkt sig och då kanske man som uppfödare kan hjälpa till!

/Anna

Annons:
Millimina
2012-07-09 09:28
#1

Hinxie har växt upp hemma hos mig, som fodervärdskull åt syster, och Hinxie visade redan då på ett helt underbart temprament! Hon är en av de kattungar som vuxit upp hos mig och som satt störst märke i mitt hjärta tack vare sitt gudomliga beteende! Alltid glad, jag bara log när hon kom farande och kvittrade som en sångfågel. Man kan bara inte låta bli att bli kär i denna dam… <3

Grattis säger jag bara till dig som får bli personal till dessa underbara damer!

Nilla
2012-07-09 10:05
#2

Det var en roligt utformad annons och en kärleksfull beskrivning av katterna. Hoppas av hela mitt hjärta att de finner ett nytt fint hem. :)

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

AngelsCo
2012-07-09 10:42
#3

Fina tjejer! Hoppas de får ett riktigt bra hem!

Sandra - moderator & medarbetare Siames iFokus

Spotless
2012-07-09 12:57
#4

Hoppas de hittar rätt hem snart!

Anna1978
2012-07-09 17:27
#5

Hoppas på ett fint hem till dem! Jag vet av erfarenhet att dina katter har ett ljuvligt temperament!

cillaroten
2012-07-09 20:49
#6

Fina tjejer!

Jag tycker att det är fint av dig som uppfödare att hjälpa till med omplacering!!! Jag har inte varit i samma sits själv än(och hoppas självklart att jag slipper),då jag inte har hållt på så länge,men hade absolut försökt göra detsamma!!!

Det tycker jag visar att man bryr sig!

Lycka till med attt hitta nytt fint hem!!!

Annons:
Millimina
2012-07-11 12:16
#7

…putt….

Mockfjardingen
2012-07-11 13:42
#8

Tack så mycket! De är mycket speciella båda dessa damer, båda på sitt vis. Och jag vet att de är mycket väl omhändertagna och högt älskade så det är inget lätt beslut ifrån Sandra som har dem.

Det känns bra för mig som uppfödare att mina kattungeköpare vänder sig till mig när de behöver hjälp. Det är så jag vill att man ska känna när man köper katt ifrån mig att jag inte bara "tar pengarna" och dumpar en katt. Utan att det man skriver på hemsidan med " livslång support" faktiskt är sant… Men bara om man själv önskar det.

Missannas
2012-07-11 14:43
#9

Håller med dig Anna, som uppfödare vill man ställa upp. Håller tummarna för att dessa fina damer hittar rätt hem!

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

cillaroten
2012-07-11 21:41
#10

Håller med till 100%

Millimina
2012-07-18 08:25
#11

… putt….

Mockfjardingen
2012-08-09 23:37
#12

Puttar upp denna då de fortfarande letar efter nytt hem…

Millimina
2012-08-29 12:24
#13

Puttar upp denna då det finns de som letar sällskapskatt!

Annons:
Mockfjardingen
2012-10-18 00:02
#14

Vill putta upp den här annonsen då dessa damer ej har hittat rätt hem ännu.

De är helt underbara, passa på!!!

moggle
2012-12-11 09:41
#15

Söker dom fortfarande nytt hem?

Millimina
2012-12-11 12:51
#16

#15 tjejerna har fått nytt hem!

Men jag vet två siameser, ett syskonpar, som letar. PM:a mig kan du får mer info.

Upp till toppen
Annons: