Annons:
Etikettkattungeprat
Läst 1519 ggr
[lisme]
7/7/12, 6:43 PM

Missilene vokser!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I går var kattungene til Freja og Løven 3 uker, og som vanlig flyr tiden avsted med sånne små i huset.

Jeg har jo selvfølgelig lyst å vise dem fram, både for å få de koselige tilbakemeldingene som dere er så flinke på, men i tillegg vil jeg gjerne ha litt konstruktiv kritikk av de små. Synes det kan være litt forfriskende å høre hva andre mener, nyttig er det også Flört Så er dere klare til oppgaven?

Først ut er Phoenix, en gutt som vi tror er n21 var

Nestemann ut er Shrike, en gutt som vi tror er n21 var. Phoenix og Shrike er tvillinger, de delte morkake

Neste gutt ut er Sidewinder. Han er veldig lys på kroppen, og nesen er mye lysere enn Phoenix og Shrike. Mulig han er b21 var?

Nestemann er Amraam, en gutt vi tror er b21 var. Han og Sidewinder er tvillinger, de delte morkake

Så kommer vi til første jente. Dette er Iris-T, og vi tror at hun er f21 var

Jente nr to er Storm Shadow, og vi tror at hun som sin søster er f21 var

Sist, og nest minst, er Sparrow, en gutt vi tror er n21 var

Annons:
MalinL
7/7/12, 7:30 PM
#1

Jättefina!Kyss Tror du har rätt om färgerna.

[lisme]
7/7/12, 7:38 PM
#2

Tusen takk Malin! Det hadde vært greit om jeg har rett ang. fargene, for jeg har tatt mye feil når det gjelder kjønn på disse små Flört Så om jeg har riktige farger, gjør det litt opp for de feilene jeg hadde på kjønn. Jeg hadde trodd at det skulle bli enklere å se kjønn for hvert kull vi får, men det stemmer ikke

Nilla
7/7/12, 8:29 PM
#3

Jag överlämnar exteriörbedömningen åt er andra. Jag måste bara få säga att de ser väldigt fina ut allihop! Är Sparrow minstingen? Honom kan du skicka till mig. ;)

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Spotless
7/7/12, 8:41 PM
#4

De är ljuvliga allihop. ♥

[lisme]
7/7/12, 9:16 PM
#5

Tusen takk!

Nilla det er Iris-T som er den minste, det skiller noen få gram mellom henne og Sparrow. Han har dessverre fått en liten infeksjon i øynene, regner med at vi blir nødt til å behandle den siden det ikke hjelper med saltvann. Men de er tøffe begge disse små, de kjemper seg fram til mammas pupp og det har de merker etter. Begge to har endel klor i hodet, det får de nok i kampens hete Flört

Helenaf76
7/7/12, 9:41 PM
#6

Men ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!KyssKyssKyssKyssKyssKyssKyss

Annons:
Missannas
7/7/12, 9:52 PM
#7

De är jättefina! Kyss

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus

kalindas
7/8/12, 8:04 AM
#8

Kyss

/Elisa

Fielie
7/8/12, 8:32 AM
#9

sötaKyss

SacredSouls
7/8/12, 5:14 PM
#10

Kyss Jeg synes de så veldig fine ut. Flotte profiler.Vanskelig å se når de er så små men mine to foreløpige favoritter er nok Storm Shadow og Irirs-T.

Av en eller annen grunn så har jeg falt sånn for tabby i det siste.Jeg som aldri har hatt sånn kjempe sans for det før.Og når man ser sånne skjønne små som Storm Shadowv så får man jo enda mer lyst på en slik en i fremtiden KyssKyss

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

amandahurtigh
7/8/12, 7:14 PM
#11

Sötnosar!!!

Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se

cillaroten
7/8/12, 10:55 PM
#12

JättefinaKyss Storm Shadow är min favorit!!

Grattis!!

[lisme]
7/9/12, 10:57 PM
#13

Tusen takk!

#10 Takk for kommentaren om profilene, jeg synes at akkurat nå har flere av de små bra profiler så får vi se om det holder seg sånn Flört Jeg synes at øreplasseringene på flere av dem ser bra ut, men som min mann sier - vi må regne med at disse endres til kaniner et sted mellom uke 3 og 6 - det pleier kattungene våre å gjøre Tungan ute

I dag tok vi hele gjengen med til veterinæren, Sparrows øyne er ikke blitt bedre til tross for rensing så da er det bare å bite i det sure eplet, ta turen til veterinæren, ta svabertest av øynene og starte behandling. Dette besøket kostet oss den nette sum av 2000 kr, og siden kattungene er 3 uker gamle går det ikke på forsikringen Obestämd Men det er likevel fornuftig å teste sånn at vi kan finne det riktige medikamentet.

Annons:
Upp till toppen
Annons: